[ROZWIĄZANE] Lvl na start.
Najlepsza odpowiedź Daj buziaka 17.06.2013 10:28
jeśli chcesz ustawić LVL na start to w public WczytajDane pod
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];dodajesz
if(poziom_gracza[id] < 500){poziom_gracza[id] = 500;doswiadczenie_gracza[id] = PobierzDoswiadczeniePoziomu(499);}Przejdź do postu
visterix 15.06.2013
Witam.
Jak zrobic cos takiego ze na start dostaje sie lvl ?
Chodzi mi o to ze jak wchodzi nowy gracz to na kazdej klasie ma juz 500lvl.
Nie chce kodu ktory dodam osobno do kazdej klasy, bo to masakra bedzie.. Chodzi mi o kod ktory dodam do QTM_Codmod.
DEADP00L
16.06.2013
Spróbuj podmienić public Odrodzenie(id) na ten:
public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); if(poziom_gracza[id] < 500) poziom_gracza[id] = 500; SprawdzPoziom(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Najlepsza odpowiedź Daj buziaka 17.06.2013
jeśli chcesz ustawić LVL na start to w public WczytajDane pod
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];dodajesz
if(poziom_gracza[id] < 500){poziom_gracza[id] = 500;doswiadczenie_gracza[id] = PobierzDoswiadczeniePoziomu(499);}
visterix 17.06.2013
Dzięki wielki Dziala i łap plusa .
Pomoc Udzielona.
Użytkownik visterix edytował ten post 17.06.2013 23:17