Nowa odmiana DeathMatch'a
SKCr0well
11.06.2013
Ostatnio myślałem co mogłoby przyciągnąć graczy i wpadłem moim zdaniem na fajny pomysł. Chodzi mi o taką inną odmianę DeathMatch'a . Gra oczywiście skupiała by się najbardziej tak jak zwykły DM na zabijaniu. Lecz zamiast grania 20 minut mapki trzeba nabić jako cały Team np 1000 fragów . Jakby to miało wyglądać ? Hm... wchodząc na serwer wybieramy team, wybieramy broń i mapka trwa aż do nabicia określonej ilości fragów . Problem na pewno byłby z odchodzącymi graczami, bo nie wiem czy da zapamiętać ilość fragów .
Co wy na to?
Komentujcie, ale nie piszcie, że pomysł do niczego tylko dodajcie coś kreatywnego.
SKCr0well
11.06.2013
DM normalny, wystarczy edytować 2-3 linijki w server.cfg :F
No słucham Cie wszechwiedzący .
Rodzyn
11.06.2013
Wszechwiedzący to DarkGL ,
Heh, dwie
mp_winlimit 1000 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_timelimit 0 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
@edit. Dodanie jeszcze jednej linijki
Użytkownik Rodzyn edytował ten post 11.06.2013 21:42
SKCr0well
12.06.2013
mp_winlimit 1000 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
No ok, rundy to coś innego niż fragi całego teamu, dodanie jakiej linijki?