[Problem] 1/x z broni
LucekPetarda
11.06.2013
Witam
otóż mam problem, ponieważ w generatorze klas w amxx jest do ustawienia 1/x ze wszystkich broni, to jest troche bez sensu bo jak ustawie 1/1 na awp to będą miały wszytkie bronie 1/1, i mam pytanie jak to edytowac po wygenerowaniu kodu.
Użytkownik LucekPetarda edytował ten post 11.06.2013 15:23
otóż mam problem, ponieważ w generatorze klas w amxx jest do ustawienia 1/x ze wszystkich broni, to jest troche bez sensu bo jak ustawie 1/1 na awp to będą miały wszytkie bronie 1/1, i mam pytanie jak to edytowac po wygenerowaniu kodu.
Użytkownik LucekPetarda edytował ten post 11.06.2013 15:23
Rychu :d 11.06.2013
Po prostu nie generuj w klasie 1/x tylko zrob klase jak tam chcesz a 1/x z broni dodaj tak: http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
LucekPetarda
11.06.2013
nie czaje tego tematu, mozesz mi to wytłumaczyc jakos, moze byc na gg nawet.
Kawon
11.06.2013
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
Xeane
11.06.2013
ogarniasz robienie klas jak tak w tym linku co Ci dał MENT0R zrobisz co trzeba jak nie to codmod/prosbyoklasy/perk chętnie pomoge . Wystarczy złożyć tylko temat (wpierw przeczytać regulamin!)
Kewin. (ZeZ)
11.06.2013
Wygeneruj kod , tylko zamien caly public fwTakeDamage_JedenZ na ten:
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Jesli chcesz miec z AWP 1/1
Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 11.06.2013 21:16