Witam
Mam problem z granatem zamrażającym, którego przerobiłem na biohazard. Chodzi o to, że gdy działanie granatu się skończy szybkość zombie jest ustawiona na normalną szybkość w cs. Chciałbym, żeby ta szybkość po odmrożeniu się zombie była ustawiona na taką jaka jest w biohazard.cfg, czyli wartość DEFAULT_SPEED 340.0
tutaj podaje wycinki kodu i w załaczniku oryginalny plugin granatu oraz biohazard.cfg i sma
// Hack to be able to use Ham_Player_ResetMaxSpeed (by joaquimandrade) new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1) RegisterHamBots(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1) public fw_ResetMaxSpeed_Post(id) { // Dead or not frozen if (!is_user_alive(id) || !flag_get(g_IsFrozen, id)) return; // Prevent from moving set_user_maxspeed(id, 1.0) } // Frost Grenade Explosion frost_explode(ent) { // Update player's maxspeed ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, victim) // Remove freeze task public remove_freeze(taskid) { // Update player's maxspeed ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, ID_FROST_REMOVE)