Diablo Mod 5.9l | edycja by góruś
góruś
05.06.2013
Witam, mam dziś dla was moją edycje Diablo Mod. Oddaję ją z racji iż leży i się marnuję, a ja już z niej raczej nie będe korzystał, kiedyś było parę ofert za nie, wiele osób pytało mnie, czy jest gdzieś podobne w internecie. Stworzone ono została około 3 lata temu, ale wciąż ma swój urok i klimat przy expie około 10x.
Przejdę do rzeczy, w diablo znajdują się 3 rodzaje frakcji i 24 klasy, a dokładniej:
Herosi:
- Mag
- Mnich
- Paladyn
- Zabójca
- Nekromanta
- Barbarzyńca
- Ninja
- Łowca
Potwory:
- Andriel
- Duriel
- Mefisto
- Diablo
- Baal
- Izual
- Starożytny
- Nihlathak
Premium:
- Duch
- Pirat
- Złodziej
- Anioł
- Demon
- Saper
- Wampir
- Magik
Tak jak wcześniej wspomniałem, na serwerze jest około 180 itemów, nie pamiętam czy wszystkie są sprawne, w razie czego proszę zgłaszać w tym temacie, a poprawię. Dokładny opis klas i itemów znajdziecie w pliku .sma, bo nie ma sensu pisać posta o takiej długości.
Oprócz tego, znajdziecie w nim takie rzeczy jak:
- Sklep
- Energie - przychodzi co 5 sekund
- VIP
- Sklep vip
- Sklep za energie
- Sklep za słoto
- Poprawione wszystkie bugi
- FIX z mysql
9 statystyk:
- Inteligencja
- Siła
- Zręczność
- Zwinność
- Niewidzialność
- Skoczność
- Kasa
- Armor
- Regeneracja
Cvary
diablo_xpbonus 6 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 15 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 10 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 5 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_dmg_exp 100 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) diablo_sql_host localhost //host diablo_sql_user root //użytkownik bazy danych diablo_sql_pass root //hasło diablo_sql_database dbmod //nazwa bazy danych diablo_sql_table diablo_ //nazwa tabeli diablo_sql_save 0 // 0 - nick | 1 - IP | 2 - sid
Standardowa
Modele - ze standardowego diablo
Załączone pliki
Arek100025
06.06.2013
góruś
06.06.2013
Siemka, dziś chciałem wytestować te diablo pobrałem czyste sma skompilowałem i nic tak jak by go nie było wcale połączenie z bazą danych ok moduły odblokowane więc nie wiem w czym jest problem ?
Po szybkiej edycji która polegała na usunięciu pominiętych bindów nie wstawiłem nawiasów w jednym tasku.
DiabloGorus.sma 374,48 KB 177 Ilość pobrań
Jeśli można, proszę o aktualizację pierwszego postu.
Oprócz tego, do skompilowania potrzebne są 2 biblioteki:
Użytkownik góruś edytował ten post 06.06.2013 15:45
Warjat
06.06.2013
Zaraz będę testował + co do premium trochę przesadzone
Pozwolisz że zapożyczę kawałek kodu ?
Użytkownik Warjat edytował ten post 06.06.2013 19:43
góruś
06.06.2013
Zaraz będę testował + co do premium trochę przesadzone
Pozwolisz że zapożyczę kawałek kodu ?
Skoro udostępniam to można korzystać z kody do woli.
Arek100025
07.06.2013
Nie można nabijac statystyk w niewidzialnosc i grawitacje piszę
Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety
Maxymalny poziom grawitacji osiagniety
Misiaczek ;c
07.06.2013
Nie można nabijac statystyk w niewidzialnosc i grawitacje piszę
Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety
Maxymalny poziom grawitacji osiagniety
patrz na szybko w kod to widze ze niektore klasy maja ta opcje zablokowana
Budrys
08.06.2013
Forest94
09.07.2013
Pytanie moje tutaj jest czy można było by zastosować dynamiczny exp.Bo z tego co tu rozumię to jest exp za zabicie .Więc dając na to przykład większy lv tyle samo dostaje co mały za killa tylko różnica polega na ilości zabić ,których musi dokonać.Ciekawszą sprawą jest dynamiczny exp w zależności od posiadanego lv sprawia to ,że serwer jest lepszy.