[ROZWIĄZANE] Pytanie o zbyt duże wysyłanie...
Andrzejek
04.06.2013
Siemka mam pytanko do was, czy taki przykładowy public wpływa na zbyt duże wysyłanie wiadomości?
public Pokaz() { for(new i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") continue } else if(get_user_team(i) == 2 || !is_user_alive(i)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") continue } } }
A jeżeli zrobię tak wysyłanie wiadomości będzie znacznie mniejszy?
public Pokaz() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.08, 0, 6.0, 2.0,_,_,2) ShowSyncHudMsg(i, hud3, "wiadomosc") }
I czy client_PreThink też wpływa na wysyłanie wiadomości graczowi?
PS. Sorry że code wygląda tak ale to nie moja wina tylko forum bo nie robi entera
K!113r
04.06.2013
Nie rozumiem pytania zbytnio, masz te 4 kanały HUD, jak są przeładowane to wiadomości zaczynają znikać. Co ma pierwszy public do drugiego? wysyłasz dwie "inne" (bo tekst jest taki sam) wiadomości do poszczególnych graczy, a w drugim przykładzie też wysyłasz wiadomość tylko że do wszystkich. I w jednym i w drugim przypadku wiadomość otrzymać powinien każdy, czyli każdy będzie miał jeden kanał zajęty.
PreThink coś do gracza wysyła? Czy chodzi Ci o wyświetlanie napisów z HUD w PreThinku, nie za dobry pomysł, bo wykonywany jest kilkadziesiąt razy na sekunde, już lepiej taskiem sobie wyświetlaj, chyba że potrzebujesz aż tak wielkiego odświeżania (i tak w wirze walki gracze nie dostrzegą 0.5-1 sekundowego opóźnienia z aktualizacją hp etc.)
Andrzejek
04.06.2013
no z PreThink usuwam task, ale okej zrobie blokadę i będzie okej
Można zamknać
sebul
04.06.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL