Muzyka podczas gry
Droso
31.05.2013
#include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_putinserver(id){ set_task(3.0, "GraMuzyka", id+8392); } public GraMuzyka(id){ id-=8392; if(is_user_connected(id)) client_cmd(0, "mp3 play sound/PIOSENKA.MP3") } public plugin_precache(){ precache_generic("sound/PIOSENKA.MP3"); }
Wrzuć PIOSENKA.mp3 do sound na serwerze.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 31.05.2013 09:46
d0naciak
31.05.2013
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Muzik while gaming" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo" new const Float:g_fDlugoscMuzyki = 4.0; //Dlugosc nutki w minutach (np. 3:30 = 3.5 minuty) new const g_szNazwaMuzyki[64] = "sound/NUTA.mp3"; //Nazwa muzyki public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() precache_sound(g_szNazwaMuzyki); public client_connect(id) { client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki); set_task(g_fDlugoscMuzyki * 60.0, "task_GrajMuzyke", id, _, _, "b"); } public client_disconnect(id) remove_task(id); public task_GrajMuyke(id) client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki);
Polakos
01.06.2013
Mam .amxx potrzeba też .sma ??
Sorry za problem ale nie do końca jeszcze ogarniam
Linux'
01.06.2013
nie, sms jest potrzebne tylko jak chcesz przeprowadzac jakies modyfikacje w pluginie a przy wgrywaniu pluginów potrzeba tylko amxx