[ROZWIĄZANE] wyłączenie dźwięku
Najlepsza odpowiedź Guzik 06.06.2013 11:22
Spróbuj tego, powinno zablokować dźwięk oraz napis.
Przejdź do postu
glutex
30.05.2013
Na serwerze, czy u Ciebie w grze ??
Plik wav Fire in The Hole znajduje się w:
X:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\sound\radio\ct_fireinhole.wav
Podmień na pusty plik i po kłopocie...
Pan Marian 30.05.2013
To powinno zablokować dźwięk
#include <amxmodx> #include <csx> public plugin_init() { register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian"); register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio"); } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19); if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
City
31.05.2013
To powinno zablokować dźwięk
#include &lt;amxmodx&gt;#include &lt;csx&gt;public plugin_init() {&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&nbsp;&nbsp; &nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&nbsp;
to też nie działa
Użytkownik City edytował ten post 31.05.2013 13:25
City
04.06.2013
To powinno zablokować dźwięk
#include &lt;amxmodx&gt;#include &lt;csx&gt;public plugin_init() {&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&nbsp;&nbsp; &nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&nbsp;&nbsp; &nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&nbsp;&nbsp; &nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&nbsp;&nbsp; &nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&nbsp;
to też nie działa
pomoże ktoś ?
Yakashi 04.06.2013
Jezeli chcesz aby nie bylo dzwieku wrzucasz taki sam plik ale "pusty".
A zapis to nie wiem akurat gdzie jest ale znajdz jaksi plugin chyba jakies z polskim cs ze zamiast fire in the hole to jest granat dymny albo cos takiego ..
A zapis to nie wiem akurat gdzie jest ale znajdz jaksi plugin chyba jakies z polskim cs ze zamiast fire in the hole to jest granat dymny albo cos takiego ..
glutex
04.06.2013
Jezeli chcesz aby nie bylo dzwieku wrzucasz taki sam plik ale "pusty".
To Mu nic nie da, jeśli chce to wyłączyć wszystkim na serwerze...
Najlepsza odpowiedź
Guzik
06.06.2013
Spróbuj tego, powinno zablokować dźwięk oraz napis.