←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] wyłączenie dźwięku


Najlepsza odpowiedź Guzik 06.06.2013 11:22

Spróbuj tego, powinno zablokować dźwięk oraz napis.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
City - zdjęcie City 30.05.2013

da się wyłączyć dźwięk fire in the hole, i napis z cs ?
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 30.05.2013

Na serwerze, czy u Ciebie w grze ??

Plik wav Fire in The Hole znajduje się w:

X:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\sound\radio\ct_fireinhole.wav

Podmień na pusty plik i po kłopocie...

Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 30.05.2013

chodzi mi o serwer, przepraszam za nie sprecyzowanie pytania
Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 30.05.2013

To może plugin, który podmienia dźwięki, i podmień na pusty.

Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 30.05.2013

to daj mi taki plugin
Odpowiedz

Pan Marian - zdjęcie Pan Marian 30.05.2013

To powinno zablokować dźwięk

#include <amxmodx>
#include <csx>

public plugin_init() {
    register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");
    register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
}


public msg_audio()
{
    if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
        return PLUGIN_CONTINUE
    new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);
    if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
        return PLUGIN_HANDLED;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 30.05.2013

a blokada napisu ?
Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 31.05.2013

To powinno zablokować dźwięk

#include &amp;lt;amxmodx&amp;gt;#include &amp;lt;csx&amp;gt;public plugin_init() {&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&amp;nbsp;


to też nie działa
Użytkownik City edytował ten post 31.05.2013 13:25
Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 04.06.2013

 

To powinno zablokować dźwięk

#include &amp;lt;amxmodx&amp;gt;#include &amp;lt;csx&amp;gt;public plugin_init() {&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;register_plugin("Blokada fire in the hole", "x", "Pan Marian");&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");}public msg_audio(){&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_CONTINUE&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_HANDLED;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;return PLUGIN_CONTINUE;}&amp;nbsp;


to też nie działa

 

 

 

 

pomoże ktoś ?
 

Odpowiedz

Yakashi - zdjęcie Yakashi 04.06.2013

Jezeli chcesz aby nie bylo dzwieku wrzucasz taki sam plik ale "pusty".
A zapis to nie wiem akurat gdzie jest ale znajdz jaksi plugin chyba jakies z polskim cs ze zamiast fire in the hole to jest granat dymny albo cos takiego ..
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 04.06.2013

Jezeli chcesz aby nie bylo dzwieku wrzucasz taki sam plik ale "pusty".


To Mu nic nie da, jeśli chce to wyłączyć wszystkim na serwerze...
Odpowiedz

  • +
  • -
City - zdjęcie City 06.06.2013

więc jak ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Guzik - zdjęcie Guzik 06.06.2013

Spróbuj tego, powinno zablokować dźwięk oraz napis.

Załączone pliki

Odpowiedz
Zablokowany