←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy p...


Best Answer Pan Marian 30.05.2013 10:11

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "zadaje 15% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}


public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
    
    if(!ma_klase[host])
        return;
    
    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
    
    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
Go to the full post
Locked

loki380's Photo loki380 30.05.2013

Siemka chciałbym poprosić o przerobienie klasy predator aby nie miała 5 sec niewidzialności i zamiast 10 % obrażeń więcej, to + 15 obrażeń i żeby nie była VIP. Podsyłam pliczek sma ;D

Aha i chciałbym was poprosić tez o zrobienie klasy transporter która ma famasa i co 10 sec teleportuje się w wybrane miejsce na E

Attached Files

Quote

Best Answer Pan Marian's Photo Pan Marian 30.05.2013

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "zadaje 15% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}


public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
    
    if(!ma_klase[host])
        return;
    
    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
    
    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
Quote

loki380's Photo loki380 03.06.2013

tnx + leci. Można zamknąć.
Quote
Locked