←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

interp, prosiłbym o przerobienie

  • +
  • -
lolek11 - zdjęcie lolek11 24.05.2013

Witam,

w tym pluginie  jest do wyboru 5 interpów, chciałbym aby ktos go tak przerobił by możliwośc była tylko wybrania interp 0.01. Próbowałem sam przerabiac ale błędy przy kompilacji były 10+  daje Pozdrawiam http://www5.zippysha...56976/file.html

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 24.05.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Scripting AMXX > Pluginy
Odpowiedz

  • +
  • -
wuda - zdjęcie wuda 24.05.2013


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Interp ask"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silversurfer thx r3x (mod. deLL)"
 
#define TASK_SHOWMENU 432
 
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_menu("InterpASK", MYMENU_KEYS, "InterpASK_Handler")
}
public client_putinserver(id)
{
if(!is_user_bot(id))
eventInGame(id)
}
public show_menu_(tid)
{
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id)
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys )
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
SMenu(id)
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid)
}
public eventInGame(id) set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
 
public SMenu(id)
{
new menu_body[512]
format(menu_body, 511, "\wWybierz wartosc ex_interp^n^n\r1\y.")
 
show_menu(id, MYMENU_KEYS, menu_body, -1, "InterpASK")
}
 
public InterpASK_Handler(id, key)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
switch(key)
{
case 0:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.01", name)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik wuda edytował ten post 24.05.2013 20:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Amaroq - zdjęcie Amaroq 24.05.2013

w tym pluginie  jest do wyboru 5 interpów, chciałbym aby ktos go tak przerobił by możliwośc była tylko wybrania interp 0.01.

Skoro ma być tam jedna opcja to nie lepiej zrobić wymuszanie interpu na 0.01? Poza tym plugin podany wyżej jednorazowo zmieni interp graczowi (przy wyborze opcji), natomiast podczas gry gracz sobie znowu będzie mógł zmienić interp na inny.
Odpowiedz

  • +
  • -
wuda - zdjęcie wuda 25.05.2013

W takim razie wymuszanie ratów co spawna:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
	set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
}

public raty (id)
{
	client_cmd( id , "rate 25000" )
	client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
	client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
	client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
	client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}

public hudmsg() 
{       
	set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) 
	show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") 
}
Odpowiedz

Pan Marian - zdjęcie Pan Marian 26.05.2013

@UP, on nie pisał nic o rate'ach, cl'ach etc, tylko o interpie, więc

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
    set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
}

public raty (id)
{
    client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}

public hudmsg()
{       
    set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0)
    show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01")
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 29.05.2013

A jaki jest sens zmiany interpu bez uprzedniej zmiany pozostałych rate'ów? Bo ja nie widzę w tym jakiegokolwiek sensu.

Odpowiedz