[ROZWIĄZANE] Menu jest za wysoko. Jak zniżyć?
Best Answer Fili:P 24.05.2013 14:58
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 30; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "^n^n^n^n^nPro CoD [350] LvL | Cs-Classic.pl^n\d[\yKlasa: \r%s\d]^n\d[\yBronie:\r%s\d]^n\d[\yDodatkowy opis: \r%s\d]", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[item]); new test[1023] formatex(test,charsmax(opis),"%s",opis) new menu3 = menu_create(test, "Wroc_Handle") menu_additem(menu3, "Wroc") menu_setprop(menu3,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz"); menu_display(id,menu3) menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wroc_Handle(id,menu,item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu) switch(item) { case 0: { OpisKlasy(id); } } return PLUGIN_CONTINUE }
Try
Go to the full post
Qes
24.05.2013
Witam,
Jak zniżyć menu tak by nie wchodziło w HUD silnika?
http://wklej.org/id/1047041/
mam taki kod i taki screen http://scr.hu/0mtv/hd0j9
I całe menu (gdy pokazuje HUD cod'a) wbija się w HUD cod'a i wygląda to głupio,
Chciałbym by było to tak jak normalne menu przy wyborze klasy
Edited by Qes, 24.05.2013 13:02.
Jak zniżyć menu tak by nie wchodziło w HUD silnika?
http://wklej.org/id/1047041/
mam taki kod i taki screen http://scr.hu/0mtv/hd0j9
I całe menu (gdy pokazuje HUD cod'a) wbija się w HUD cod'a i wygląda to głupio,
Chciałbym by było to tak jak normalne menu przy wyborze klasy
Edited by Qes, 24.05.2013 13:02.
Best Answer
Fili:P
24.05.2013
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 30; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "^n^n^n^n^nPro CoD [350] LvL | Cs-Classic.pl^n\d[\yKlasa: \r%s\d]^n\d[\yBronie:\r%s\d]^n\d[\yDodatkowy opis: \r%s\d]", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[item]); new test[1023] formatex(test,charsmax(opis),"%s",opis) new menu3 = menu_create(test, "Wroc_Handle") menu_additem(menu3, "Wroc") menu_setprop(menu3,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz"); menu_display(id,menu3) menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wroc_Handle(id,menu,item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu) switch(item) { case 0: { OpisKlasy(id); } } return PLUGIN_CONTINUE }
Try