Witam, jeżeli źle nazwałem temat / dałem do złego działu to przepraszam.
Chciałbym stworzyć plugin, który losuje dowolnego gracza i nadaje mu model np. arctic.mdl po czym każdy musi go zabić
Jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.05.2013 12:12
Witam, jeżeli źle nazwałem temat / dałem do złego działu to przepraszam.
Chciałbym stworzyć plugin, który losuje dowolnego gracza i nadaje mu model np. arctic.mdl po czym każdy musi go zabić
Jak to zrobić?
Profesjonalne serwery gier w atrakcyjnych cenach
Lokalizacja: Warszawa
www.GameSlot.pl
Napisano 24.05.2013 12:19
DarkGL to mój autorytet.
Napisano 24.05.2013 13:33
Co masz na myśli - każdy musi go zabić? Gracz wylosowany jest nim przez 12 kolejnych rund, dopóty, dopóki każdy go nie zabije?
Napisano 24.05.2013 13:38
Moim zdaniem chodzi o to, że na początku rundy losowany jest graczy który respi się gdzieś na mapie, wszyscy pozostali mają za zadanie go zabić. Jeżeli zabiją go, wtedy jest koniec rundy i losowany kolejny graczy do "upolowania".
Dobrze myślę?
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
Napisano 24.05.2013 14:09
Podczas spawnu/złapania pobieramy id graczy np.
new players[32], num get_players(players, num); new id_wylosowanego_gracza = random_num(1, num)
Respawnujemy go z ustawionym mu modelem
cs_set_user_model(id_wylosowanego_gracza, "arctic" )
Przenosimy go do TT resztę do CT. Trzeba pododawać jeszcze warunki i oto cały plugin, chyba że o czymś zapomniałem
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Napisano 24.05.2013 17:01
get_players bez argumentów zwróci graczy łącznie z martwymi, dopiero łączącymi się z serwerem, a nawet HLTV.
Przypisze ona do tablicy players identyfikatory graczy do komórek od 0 do num-1 włącznie.
A użycie random_num(1, num) nie wiem jak mam skomentować, zwłaszcza wobec wcześniejszego fragmentu.
Napiszę jedynie, że może zwrócić identyfikator gracza, którego nie ma na serwerze.
Napisano 24.05.2013 17:33
Przepraszam
get_players(players, num, "agh");
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Napisano 25.05.2013 08:33
@Carbon, trafiony zatopiony
Dokładnie o to mi chodziło, zaraz posprawdzam wszystko i zobaczymy
Profesjonalne serwery gier w atrakcyjnych cenach
Lokalizacja: Warszawa
www.GameSlot.pl
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych