←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

który sposób lepszy i wydajniejszy na stwo...

GT Team's Photo GT Team 21.05.2013

ten :
// z NewCodMod
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, id, gPlayerInfo[ id ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE )
DestroyForward( iForward
czy ten :
new gForward_Killed
public plugin_init() {
    /// reszta kodu
     gForward_Killed = CreateMultiForward("jakistam_forward", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
}

public funckcjaZabicia(id, id2){ 
  //reszta kodu
   
  new iRet;
  ExcecuteForward(gForward_Killed, id, id2
}
ja korzystam z tego 2 sposobu, ale czy jest on wydajniejszy?
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 21.05.2013

przecież tu masz zupełnie inne funkcje

multiforward tworzący dowiązania do funkcji we wszystkich pluginach

i one forward tworzący wiązanie z tylko wybranym pluginem

 

jak chcesz je porówynywać ( nawet ich obsługa w amxx jest rozdzielona na dwie odzielnne klasy ) ?

 

wszystko zależy od sytuacji

Quote