który sposób lepszy i wydajniejszy na stwo...
GT Team 21.05.2013
ten :
// z NewCodMod new iForward, iRet; iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL ); ExecuteForward( iForward, iRet, id, gPlayerInfo[ id ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE ) DestroyForward( iForwardczy ten :
new gForward_Killed public plugin_init() { /// reszta kodu gForward_Killed = CreateMultiForward("jakistam_forward", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL); } public funckcjaZabicia(id, id2){ //reszta kodu new iRet; ExcecuteForward(gForward_Killed, id, id2 }ja korzystam z tego 2 sposobu, ale czy jest on wydajniejszy?
DarkGL
21.05.2013
przecież tu masz zupełnie inne funkcje
multiforward tworzący dowiązania do funkcji we wszystkich pluginach
i one forward tworzący wiązanie z tylko wybranym pluginem
jak chcesz je porówynywać ( nawet ich obsługa w amxx jest rozdzielona na dwie odzielnne klasy ) ?
wszystko zależy od sytuacji