←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

dzwieki na poczatku rozgrywki

  • +
  • -
jSq - zdjęcie jSq 20.05.2013

Czy istnieje taki plugin ze gdy jest poczatek rundy , to odpowiednio dla terro i ct sa odtwarzane dzwieki w mp3? tzn np terro ma search and destroy capture the objecitve a ct ma search and destroy defend the objective? cos z coda? :>

Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 20.05.2013

Zdaje mi się że był, lecz popatrz sobie w kod RoundSound, wystarczy zmienić event końca rundy na początek, ot cała filozofia

Odpowiedz

Pan Marian - zdjęcie Pan Marian 20.05.2013

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("muzyka", 2, "1=Round_Start")
}

public plugin_precache(){
    precache_sound("misc/ct.mp3");
    precache_sound("misc/tt.mp3");
}
public muzyka(id){
    if(is_user_connected(id)){
        if(get_user_team(id) == 1){
            client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/tt.mp3")
        }
        else if(get_user_team(id) == 2){
            client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/ct.mp3")
        }
    }
}

speedkill (20.05.2013 15:45):
Ten event nie posiada id, więc musisz zrobić pętle ;)

Użytkownik Pan Marian edytował ten post 20.05.2013 15:08
Odpowiedz