[ROZWIĄZANE] Błąd w logach
Najlepsza odpowiedź Amaroq 18.05.2013 00:07
Dodaj przed tą linią to
if(!is_user_connected(id)) return;I powinno być ok Przejdź do postu
zQnem
17.05.2013
Witam.
Chciałbym rozwiązać problem, który chociaż nie działa [chyba] na szkodę serwera [nie crashuje go ani nic], to jednak nienawidzę mieć błędów w logach Wole mieć czyste
L 05/17/2013 - 19:43:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wybor_interpu.amxx") L 05/17/2013 - 19:43:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "player_menu_info") L 05/17/2013 - 19:43:53: [AMXX] [0] phpG31Cn8.sma::show_menu_ (line 27)
ciągle to się powtarza...
I wyprzedzając waszą odpowiedź.. -> Tak już dopisałem "debug" przy pluginie "wybor_interpu.amxx" w plugins.ini
Plugin mimo tego błędu działa, a serwer się nie crashuje.
Proszę o pomoc jak usunąć, żeby tego błędu nie było w logach, bo nie lubię mieć błędów w logach
zQnem
17.05.2013
Przepraszam, nie pomyślałem...
Tutaj całe .sma pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp ask" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "silversurfer thx r3x (mod. deLL)" #define TASK_SHOWMENU 432 #define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_menu("InterpASK", MYMENU_KEYS, "InterpASK_Handler") } public client_putinserver(id) { if(!is_user_bot(id)) eventInGame(id) } public show_menu_(tid) { new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id) new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ) if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) SMenu(id) else set_task(1.0, "show_menu_", tid) } public eventInGame(id) set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); public SMenu(id) { new menu_body[512] format(menu_body, 511, "\wWybierz wartosc ex_interp^n^n\r1\y. \w ex_interp - 0.01^n\r2\y. \w ex_interp - 0.02^n\r3\y. \w ex_interp - 0.03^n\r4\y. \w ex_interp - 0.04^n\r5\y. \w ex_interp - 0.05") show_menu(id, MYMENU_KEYS, menu_body, -1, "InterpASK") } public InterpASK_Handler(id, key) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) switch(key) { case 0:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.01", name) } case 1:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.02") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.02", name) } case 2:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.03") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.03", name) } case 3:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.04") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.04", name) } case 4:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.05") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.05", name) } } return PLUGIN_CONTINUE; }
a w 27 linijce jest to:
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys )
Najlepsza odpowiedź
Amaroq
18.05.2013
Dodaj przed tą linią to
Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 18.05.2013 00:09
if(!is_user_connected(id)) return;I powinno być ok
Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 18.05.2013 00:09
Kawon
18.05.2013
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami