if(pev_valid(ent) && get_distance_f(Origin, fOrigin15) <= 60.0 && (pev(ent, pev_monster_type) == BONUS || pev(ent, pev_monster_type) == BOSS) && pev_valid(iEnt)) entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_NOT) else if(pev_valid(iEnt)) entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)Mam taki kod, lecz gdy ustawi iEnt'owi solid_not to nie zadaje mu obrażeń. Da się to jakoś inaczej zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak inaczej ustawić przechodzenie entów przez enty
Temat rozp.
GT Team
, 17.05.2013 18:03
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.05.2013 18:03
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 17.05.2013 18:28
#3
Napisano 17.05.2013 18:49
register_forward( FM_ShouldCollide, "FwdShouldCollide" ); public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther ) { if( IsPlayer( iTouched ) && IsPlayer( iOther ) ) { forward_return( FMV_CELL, 0 ); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }Czyli mam zrobić tak? :
public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther ) { if( is_monster( iTouched ) && is_monster( iOther ) && pev(iOther, pev_monster_type) == BOSS) { forward_return( FMV_CELL, 0 ); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych