Witam mam błąd z
L 05/11/2013 - 09:18:00: [FAKEMETA] Invalid entity L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "newdiablo.amxx") L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev") L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] [0] newdiablo.sma::pfn_touch (line 2696) L 05/11/2013 - 09:18:00: [FAKEMETA] Invalid entity L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "newdiablo.amxx") L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev") L 05/11/2013 - 09:18:00: [AMXX] [0] newdiablo.sma::pfn_touch (line 2696)
A mój public wygląda
public pfn_touch ( ptr, ptd ) { if (ptd == 0) return PLUGIN_CONTINUE new szClassName[32] if(pev_valid(ptd)){ entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31) } else return PLUGIN_HANDLED if(equal(szClassName, "fireball")) { new owner = pev(ptd,pev_owner) //Touch if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr)) { new Float:origin[3] pev(ptd,pev_origin,origin) Explode_Origin(owner,origin,270) remove_entity(ptd) } } if (ptr != 0 && pev_valid(ptr)) { new szClassNameOther[32] entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31) if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) { new exppak exppak = random_num(1,100) Give_Xp(ptr,exppak) ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak) if(player_misja[ptr] == 10 ) player_expstat[ptr]++ emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.1, 0.8,0, 100 ) remove_entity(ptd) } if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) //event butelkowy { new Float:origin[3],exppak exppak = random_num(1,20) ///////// ile expa za paczke pev(ptd,pev_origin,origin) Give_Xp(ptr,exppak) ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak) emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 ) remove_entity(ptd) } } return PLUGIN_CONTINUE }
To się dzieje po dodaniu Butelkowego eventu wcześniej było dobrze (mam event butelkowy że po zabiciu gracza wypada butelka a w niej exp i trzeba przejść po niej )
Proszę o pomoc