[ROZWIĄZANE] Wprowadzanie danych po wpisan...
Najlepsza odpowiedź Kot-CSHH 22.07.2013 20:20
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Chyba o takie coś ci chodziło
Przejdź do postu
Ossal
08.05.2013
Chcę się dowiedzieć jak zrobić "pole tekstowe" do wprowadzania danych. Ma to być tak, wpisuje komende i wyświetla się w prawym górnym rogu "pole tekstowe" jak przy pisaniu "custom kick reason" w reason kickerze, czy też przy zwykłym say'u. No oczywiście jakaś zmienna która to przechowa żebym mógł to wykorzystać dalej. Z góry dzięki Pozdrawiam
GwynBleidD
09.05.2013
wykonujesz u gracza komendę: messagemode komenda, gdzie do komendy trafi wpisany tekst jako parametr.
Ossal
09.05.2013
Mniej więcej wiem o co chodzi, ale nie do końca. Proszę, napisz mi przykład
GwynBleidD
09.05.2013
plugin_init:
register_clcmd("komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana");
public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Ossal
22.07.2013
@ODKOPUJĘ
Nie działa, coś pokręciłeś. Napisałem tak:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Gość_21977_* 22.07.2013
Podany Ci kod jest prawidłowy. Mogę jedynie podejrzewać, że to Ty coś pokręciłeś na podstawie rejestrowania komendy, rozpoczynającej się slashem.
Najczęściej komendy ze slashem rejestruje się na sayu, przypuszczam więc, że pomimo nie podania "say " przed komendą, wpisujesz "/komenda" na sayu, nie otrzymując, słusznie, oczekiwanego rezultatu.
Standardowe "y" (say) bądź "u" (say_team) także jest niczym innym, jak messagemode, wbudowanym w silnik gry, dlatego komendy na sayu wymagają rejestrowania z prefixem "say " lub "say_team ".
Najlepsza odpowiedź
Kot-CSHH
22.07.2013
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Chyba o takie coś ci chodziło
Ossal
23.07.2013
hahaha, nie zobaczyłem, że gośc zjadł "say"...
Benio ja to wszystko wiem po prostu nie spostrzegłem. Zdarza się
Dzięki wszyskim za pomoc. Pozdrawiam