Problem z Damage [SurfExpmod]
Pr0-Sc0uT 02.05.2013
Cześć.
Mam problem z Damage broni.
Przerobiłem surfxpmod by adrivaba gdzie znajdowały się tylko 5 broni czy 4,
a teraz zrobiłem że jest ich 48 i mam problem z damage.
Gdy strzelam do bota to i tak normalnie bierze.
AMX mam zainstalowane na botach, czy to robi że to jest na botach??
Czy mam coś mam źle wpisane w .sma
Naprawdę, proszę o pomoc...
Kot-CSHH
02.05.2013
Na botach to nie działa, musiałbyś na normalnych graczach, a jeszcze jak możesz to podaj kod, chodzi mi o tą końcówkę, gdzie są bronie z DMG.
Pr0-Sc0uT 03.05.2013
ok
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) { SetHamParamFloat(255, damage * 1.9) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 7) { SetHamParamFloat(4, damage * 3.9) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 10) { SetHamParamFloat(4, damage * 1.2) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 12) { SetHamParamFloat(4, damage * 4.4) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 15) { SetHamParamFloat(4, damage * 4.7) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 18) { SetHamParamFloat(4, damage * 8.4) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 20) { SetHamParamFloat(6, damage * 18.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 25) { SetHamParamFloat(4, damage * 15.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 30) { SetHamParamFloat(4, damage * 22.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 40) { SetHamParamFloat(4, damage * 25.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 50) { SetHamParamFloat(4, damage * 120.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 55) { SetHamParamFloat(4, damage * 80.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 60) { SetHamParamFloat(4, damage * 74.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 70) { SetHamParamFloat(4, damage * 28.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 75) { SetHamParamFloat(4, damage * 33.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 55) { SetHamParamFloat(4, damage * 72.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 57) { SetHamParamFloat(4, damage * 90.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 59) { SetHamParamFloat(4, damage * 30.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 62) { SetHamParamFloat(4, damage * 36.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 65) { SetHamParamFloat(4, damage * 40.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 68) { SetHamParamFloat(4, damage * 72.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 72) { SetHamParamFloat(4, damage * 24.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 75) { SetHamParamFloat(4, damage * 22.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 78) { SetHamParamFloat(4, damage * 32.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 82) { SetHamParamFloat(4, damage * 35.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 85) { SetHamParamFloat(4, damage * 150.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 87) { SetHamParamFloat(4, damage * 100.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 89) { SetHamParamFloat(4, damage * 92.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >=92) { SetHamParamFloat(4, damage * 48.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 95) { SetHamParamFloat(4, damage * 53.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 98) { SetHamParamFloat(4, damage * 87.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 100) { SetHamParamFloat(4, damage * 120.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 103) { SetHamParamFloat(4, damage *43.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 105) { SetHamParamFloat(4, damage *45.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 108) { SetHamParamFloat(4, damage * 48.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 112) { SetHamParamFloat(4, damage * 84.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 115) { SetHamParamFloat(4, damage * 46.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 120) { SetHamParamFloat(4, damage * 43.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 125) { SetHamParamFloat(4, damage * 61.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 130) { SetHamParamFloat(4, damage * 63.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 140) { SetHamParamFloat(4, damage * 160.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 145) { SetHamParamFloat(4, damage * 120.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 150) { SetHamParamFloat(4, damage * 114.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 160) { SetHamParamFloat(4, damage * 67.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 165) { SetHamParamFloat(4, damage * 70.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 117) { SetHamParamFloat(4, damage * 92.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 147) { SetHamParamFloat(4, damage * 63.0) return HAM_HANDLED } if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 180) { SetHamParamFloat(4, damage * 90.0) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED }
Kot-CSHH
03.05.2013
Huh, aż takie DMG dajesz? To na 1 strzał będą padać inni gracze. Dobra mniejsza z tym, też próbowałem z moim SurfXP modem na botach, i zauważyłem, że na nich to nie działa, jak chcesz testować, to lepiej zrobić lokalny serwer, albo serwer Lan, zaprosić kilku znajomych i przetestować. Bo tak jak już pisałem, to nie działa na botach.
Co do tego DMG, to ja mam UMP45 z dmg x5.0 i prawie po 200 w HS, więc radziłbym trochę zmniejszyć, trochę czyli dużo
Użytkownik CoKeZeRo edytował ten post 03.05.2013 09:56
Pr0-Sc0uT 03.05.2013
właśnie teraz zmieniam bo myślałem zawsze że to jest dmg normalne + z nowym i w dodaniu razem tyle wychodzi
Zaraz ci dam nowe ok??
Aha i pytanie z dmg:
zrobić max do 30 dmg+??
Kot-CSHH
03.05.2013
Szczerze mówiąc, jak dałbyś x10 z USP, to byś miał na 1-2 strzały zwykłych graczy, którzy mają 100hp. U mnie jest max do 4.5, chociaż mam 401LV, i jeszcze nikt nie osiągnął tej broni, ale ten kto ją zdobędzie, będzie niepokonany.
Kot-CSHH
03.05.2013
To jest mnożenie, np z AK masz po 104 w HS, jak dasz x2 to będzie 208.
Kawon
03.05.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL