←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Problem z Damage [SurfExpmod]

Zablokowany

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 02.05.2013

Cześć.

Mam problem z Damage broni.

Przerobiłem surfxpmod by adrivaba gdzie znajdowały się tylko 5 broni czy 4,

a teraz zrobiłem że jest ich 48 i mam problem z damage.

Gdy strzelam do bota to i tak normalnie bierze.

AMX mam zainstalowane na botach, czy to robi że to jest na botach??

Czy mam coś mam źle wpisane w .sma

Naprawdę, proszę o pomoc...

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 02.05.2013

Na botach to nie działa, musiałbyś na normalnych graczach, a jeszcze jak możesz to podaj kod, chodzi mi o tą końcówkę, gdzie są bronie z DMG.

Odpowiedz

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 03.05.2013

ok



if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5)
{
SetHamParamFloat(255, damage * 1.9)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 7)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 3.9)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 10)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 1.2)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 12)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 4.4)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 15)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 4.7)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 18)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 8.4)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 20)
{
SetHamParamFloat(6, damage * 18.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 25)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 15.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 30)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 22.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 40)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 25.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 50)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 55)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 80.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 60)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 74.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 70)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 28.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 75)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 33.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 55)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 72.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 57)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 90.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 59)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 30.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 62)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 36.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 65)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 40.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 68)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 72.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 72)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 24.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 75)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 22.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 78)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 32.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 82)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 35.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 85)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 150.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 87)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 100.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 89)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 92.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >=92)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 48.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 95)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 53.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 98)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 87.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 100)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 103)
{
SetHamParamFloat(4, damage *43.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 105)
{
SetHamParamFloat(4, damage *45.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 108)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 48.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 112)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 84.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 115)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 46.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 120)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 43.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 125)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 61.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 130)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 63.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 140)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 160.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 145)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 150)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 114.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 160)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 67.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 165)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 70.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 117)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 92.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 147)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 63.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 180)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 90.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED 


}

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 03.05.2013

Huh, aż takie DMG dajesz? To na 1 strzał będą padać inni gracze. Dobra mniejsza z tym, też próbowałem z moim SurfXP modem na botach, i zauważyłem, że na nich to nie działa, jak chcesz testować, to lepiej zrobić lokalny serwer, albo serwer Lan, zaprosić kilku znajomych i przetestować. Bo tak jak już pisałem, to nie działa na botach.

 

Co do tego DMG, to ja mam UMP45 z dmg x5.0 i prawie po 200 w HS, więc radziłbym trochę zmniejszyć, trochę czyli dużo :D


Użytkownik CoKeZeRo edytował ten post 03.05.2013 09:56
Odpowiedz

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 03.05.2013

właśnie teraz zmieniam bo myślałem zawsze że to jest dmg normalne + z nowym i w dodaniu razem tyle wychodzi

Zaraz ci dam nowe ok??

 



Aha i pytanie z dmg:

zrobić max do 30 dmg+??

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 03.05.2013

Szczerze mówiąc, jak dałbyś x10 z USP, to byś miał na 1-2 strzały zwykłych graczy, którzy mają 100hp. U mnie jest max do 4.5, chociaż mam 401LV, i jeszcze nikt nie osiągnął tej broni, ale ten kto ją zdobędzie, będzie niepokonany.

Odpowiedz

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 03.05.2013

a to idzie w mnożeniu?? np. napisze 2.1 to mi dmg mnoży czy dodaje??

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 03.05.2013

To jest mnożenie, np z AK masz po 104 w HS, jak dasz x2 to będzie 208.

Odpowiedz

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 03.05.2013

Aha a ja pisze 30 xD haha xD

Odpowiedz

  • +
  • -
Kot-CSHH - zdjęcie Kot-CSHH 03.05.2013

Mam nadzieje, że pomogłem.

Odpowiedz

Pr0-Sc0uT - zdjęcie Pr0-Sc0uT 03.05.2013

Można zamknąć.

//close

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 03.05.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany