←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z podmianą modelu noża

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.04.2013

Witam, jest taki problem, że gdy wyrzucę tarcze to jest model kosy standardowy, a jak zrobić ze po wyrzuceniu kosy był model ten np. MDL_V_BASEBALL
 
register_event("CurWeapon","kosa_graczy","be", "1=1")
public kosa_graczy(id) 
{	
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_HANDLED;
	
	if(cs_get_user_shield(id))
		return HAM_HANDLED;
	
	switch(get_user_weapon(id))
	{
		case CSW_KNIFE:
		{
			switch(get_user_team(id))
			{
				case 1:
				{
					if(get_user_flags(id) & SVIP)
					{
						entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_BASEBALL);
						entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_BASEBALL);
						return HAM_HANDLED;
					}
				}
			}
			case 2:
			{
				if(get_user_flags(id) & SVIP)
				{
					entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_PARALIZATOR);
					entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_PARALIZATOR);
					return HAM_HANDLED;
				}
			}
		}
	}
}
return HAM_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 24.04.2013

:blink: używanie switcha do jednego warunku ? zamień to na ifa 
 
switch(get_user_team(id))
			{
				case 1:
				{
					if(get_user_flags(id) & SVIP)
					{
						entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_BASEBALL);
						entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_BASEBALL);
						return HAM_HANDLED;
					}
				}
			}
			case 2:
			{
				if(get_user_flags(id) & SVIP)
				{
					entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_PARALIZATOR);
					entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_PARALIZATOR);
					return HAM_HANDLED;
				}
			}
trochę chyba klamry źle pozamykałeś
case 2 nie jest w switchu z get_user_team

sprawdzenie flagi możesz przenieść na początek funkcji

możesz hookować drop i podmieniać model
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.04.2013

nie działa
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 24.04.2013

:facepalm2:  pokaż kod który masz obecnie bo "nie działa" jest mało konkretne a mam nadzieję że zastosowałeś się do moich porad

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.04.2013

sprawdzenie flagi możesz przenieść na początek funkcji

możesz hookować drop i podmieniać model


dokładnie nie wiem o co Ci tutaj chodziło?
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 24.04.2013

Aby złapać zdarzenie wyrzucania...

Odpowiedz