Problem z podmianą modelu noża
Andrzejek
24.04.2013
Witam, jest taki problem, że gdy wyrzucę tarcze to jest model kosy standardowy, a jak zrobić ze po wyrzuceniu kosy był model ten np. MDL_V_BASEBALL
register_event("CurWeapon","kosa_graczy","be", "1=1")
public kosa_graczy(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_HANDLED; if(cs_get_user_shield(id)) return HAM_HANDLED; switch(get_user_weapon(id)) { case CSW_KNIFE: { switch(get_user_team(id)) { case 1: { if(get_user_flags(id) & SVIP) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_BASEBALL); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_BASEBALL); return HAM_HANDLED; } } } case 2: { if(get_user_flags(id) & SVIP) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_PARALIZATOR); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_PARALIZATOR); return HAM_HANDLED; } } } } } return HAM_HANDLED; }
DarkGL
24.04.2013
używanie switcha do jednego warunku ? zamień to na ifa
case 2 nie jest w switchu z get_user_team
sprawdzenie flagi możesz przenieść na początek funkcji
możesz hookować drop i podmieniać model
switch(get_user_team(id)) { case 1: { if(get_user_flags(id) & SVIP) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_BASEBALL); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_BASEBALL); return HAM_HANDLED; } } } case 2: { if(get_user_flags(id) & SVIP) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_PARALIZATOR); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_PARALIZATOR); return HAM_HANDLED; } }trochę chyba klamry źle pozamykałeś
case 2 nie jest w switchu z get_user_team
sprawdzenie flagi możesz przenieść na początek funkcji
możesz hookować drop i podmieniać model
DarkGL
24.04.2013
pokaż kod który masz obecnie bo "nie działa" jest mało konkretne a mam nadzieję że zastosowałeś się do moich porad
Andrzejek
24.04.2013
sprawdzenie flagi możesz przenieść na początek funkcji
możesz hookować drop i podmieniać model
dokładnie nie wiem o co Ci tutaj chodziło?