←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Losowy item

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 23.04.2013

Bylby ktos w stanie zrobic, aby do klasy mozna bylo wsadzic wybieranie losowego itemu?

-moze byc na nozu czy cos

 

Probowalem, ale mi sie nie udaje.

Nawet probowalem w diablo_nowe.amxx zrobic nowa opcje giveItem, ale na FLAG_ALL i wywolac komende poprzez klase, ale to tez nie zadzialalo :/

 

Przy tym takie cos wyszlo:

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
	
	new rand = random_num(1, 50);
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31) 
	
	if(losowyItem[id]>3)
	{
		show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i item. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",losowyItem[id])
	}
	else
	{
		show_hudmessage(id, "Wyczarowales item") 
		
		losowyItem[id]++
		client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand )
		
	}

Dacie jakies pomysyly, a najlepiej gotowce ;P


Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 13:28
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 23.04.2013

źle zrobiłeś przy client_print

client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand )

powinno być

client_print(id, print_console, "losujitem #%s %d", name, rand )

 

%d, %i - liczba

%s - tekst

%f - float

Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 23.04.2013

Zaraz przetestuje :)

NIestety nie dziala, macie inne pomysly na losowy item w diablomod by darkgl?

 

W glownym pluginie fukcja do losowego itemu wyglada tak:

if( playerInf[ id ][ currentItem ] != 0 ){
   ColorChat( id , GREEN , "%s Juz posiadasz item !",PREFIX_SAY);
}
else{
   giveUserItem( id );
}

Ale zeby to wsadzic do klasy trzeba by bylo pol pluginu skopiowac xD 

 


Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 16:37
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 23.04.2013

w tym twoim else daj giveUserItem( id ); i pokaz public giveUserItem
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 23.04.2013

Probowalem tak, ale sam sproboj tak zrobic.

Wyskakuje jeszcze, ze nie ma currenitem, itd.., ArraySize, a potem i tak nie dziala jak dodam o wszystko do klasy.

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 16.05.2013

Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.

Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?

Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 19.05.2013

Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...

Dodaj do klasy:

new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja
new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid);

callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid);
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(0);
callfunc_end();
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 19.05.2013


 

 

Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.

Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?

 

Mam problem z dodaniem losowego itemu do danej klasy(np. do ladowania na nozu)
Dawanie itemu juz zrobiles poprzez komende.

 

 

Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...

Dodaj do klasy:

new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja
new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid);

callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid);
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(0);
callfunc_end();

Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja :)

Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.

Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 19.05.2013

Nic z Twojego postu nie  rozumiem, jedynie pierwsze zdanie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 19.05.2013

Jak mozesz nie rozumiec? ;)

Najpierw zacytowalem i odpowiedzialem Rafalowi, a pozniej zacytowalem Twoj post, ale odpowiedz do niego zostala zalaczona do tego cytatu.

Odpowiedz do Twojego postu:

Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja 
Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.
Odpowiedz