Losowy item
Kewin. (ZeZ)
23.04.2013
Bylby ktos w stanie zrobic, aby do klasy mozna bylo wsadzic wybieranie losowego itemu?
-moze byc na nozu czy cos
Probowalem, ale mi sie nie udaje.
Nawet probowalem w diablo_nowe.amxx zrobic nowa opcje giveItem, ale na FLAG_ALL i wywolac komende poprzez klase, ale to tez nie zadzialalo
Przy tym takie cos wyszlo:
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) new rand = random_num(1, 50); new name[32] get_user_name(id, name, 31) if(losowyItem[id]>3) { show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i item. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",losowyItem[id]) } else { show_hudmessage(id, "Wyczarowales item") losowyItem[id]++ client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand ) }
Dacie jakies pomysyly, a najlepiej gotowce
Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 13:28
GT Team 23.04.2013
źle zrobiłeś przy client_print
client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand )
powinno być
client_print(id, print_console, "losujitem #%s %d", name, rand )
%d, %i - liczba
%s - tekst
%f - float
Kewin. (ZeZ)
23.04.2013
Zaraz przetestuje
NIestety nie dziala, macie inne pomysly na losowy item w diablomod by darkgl?
W glownym pluginie fukcja do losowego itemu wyglada tak:
if( playerInf[ id ][ currentItem ] != 0 ){ ColorChat( id , GREEN , "%s Juz posiadasz item !",PREFIX_SAY); } else{ giveUserItem( id ); }
Ale zeby to wsadzic do klasy trzeba by bylo pol pluginu skopiowac
Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 16:37
Kewin. (ZeZ)
23.04.2013
Probowalem tak, ale sam sproboj tak zrobic.
Wyskakuje jeszcze, ze nie ma currenitem, itd.., ArraySize, a potem i tak nie dziala jak dodam o wszystko do klasy.
DarkGL
16.05.2013
Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.
Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?
KariiO
19.05.2013
Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...
Dodaj do klasy:
new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid); callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid); callfunc_push_int(id); callfunc_push_int(0); callfunc_end();
Kewin. (ZeZ)
19.05.2013
Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.
Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?
Mam problem z dodaniem losowego itemu do danej klasy(np. do ladowania na nozu)
Dawanie itemu juz zrobiles poprzez komende.
Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...
Dodaj do klasy:
new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid); callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid); callfunc_push_int(id); callfunc_push_int(0); callfunc_end();Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja
Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.
Kewin. (ZeZ)
19.05.2013
Jak mozesz nie rozumiec?
Najpierw zacytowalem i odpowiedzialem Rafalowi, a pozniej zacytowalem Twoj post, ale odpowiedz do niego zostala zalaczona do tego cytatu.
Odpowiedz do Twojego postu:
Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.