Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
funkcja ktora pobiera liczbe tt i ct
#1
Napisano 23.04.2013 06:52
Mam taka sprawe z ptb. Ustawilem ze transferowanie zaczyna sie od 4 graczy na mapie. Ale gdy np. 3 graczy gra a 1 jest na spekcie to miota tymi graczami. Chcialbym zrobic tak aby transferowanie zaczynalo sie od 4 graczy czyli liczba tt + ct, tylko nie moge znalezc tego w dokumentacji.
Uwaga nie chodzi mi o get_playersnum!!
#2
Napisano 23.04.2013 07:51
#4
Napisano 23.04.2013 08:18
get_players(players, pnum, "che", "CT"); - CT get_players(players, pnum, "che", "TERRORIST") - TT
w pnum masz ilość a w tabeli players masz Id userów
Pewnie jest "lepszy sposób" jednak ten mi przyszedł pierwszy na myśl
#6
Napisano 23.04.2013 15:46
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 23.04.2013 15:51
stock get_realplayersnum(team = 0) {
new playerCnt;
for(new i=1, MaxPlayers=get_maxplayers(); i<=MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i))
continue;
if(team && get_user_team(i) != team)
continue;
++playerCnt;
}
return playerCnt;
}
get_realplayersnum() - liczba wszystkich graczy
get_realplayersnum(1) - liczba tt
get_realplayersnum(2) - liczba ct
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 23.04.2013 17:55
Rozwiazanie sebula wydaje sie byc sensowne. Tylko jak to podpiac do ptb?
albo mozna zrobic tak bo mi wpadlo do glowy tera
if (get_playersnum - SPECTATORS) //wykonaj to i totylko sami obserwatorzy, bez hltv (i tak nie mam na serwie )
#9
Napisano 24.04.2013 15:00
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Andrzejek" new wszyscy_tt, wszyscy_ct; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sprawdz", "sprawdz_ilosc"); } public sprawdz_ilosc(id) { update_terro(); client_print(id, print_chat, "Wszyscy tt: %s | Wszyscy ct: %s", wszyscy_tt, wszyscy_ct); } stock update_terro() { wszyscy_tt = active_players(CS_TEAM_T, false); wszyscy_ct = active_players(CS_TEAM_CT, false); } stock active_players(CsTeams:team, bool:aliveonly = false) { static players[32], inum, i, active, CsTeams:playerteam (aliveonly) ? get_players(players, inum, "ah") : get_players(players, inum, "h") active = 0 for (i = 0; i < inum; ++i) { playerteam = cs_get_user_team(players[i]) if(playerteam == team) active++ } return active }
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#11 Gość_21977_*
Napisano 24.04.2013 19:18
(aliveonly) ? get_players(players, inum, "ah") : get_players(players, inum, "h") active = 0 for (i = 0; i < inum; ++i) { playerteam = cs_get_user_team(players[i]) if(playerteam == team) active++ }
Tym sposobem:
- Wykonujesz iterację po wszystkich graczach.
Jeśli nie jest to HLTV, to pobierasz jego identyfikator
oraz nick, co jest absolutnie zbędne w tym wypadku. - Następnie, ponownie iterujesz po liście graczy,
tym razem sprawdzając kolejny warunek, czyli team,
o co autor nie prosił i co jest zbędne.
Wracając do tematu:
- korzystając ze stocka sebula:
// skip switching for a small number of players if (get_realplayersnum() < PTB_SWITCHMIN) return
#13
Napisano 24.04.2013 21:05
tak wklej sobie na koniec
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#15
Napisano 25.04.2013 09:54
stock get_realplayersnum() {
new playerCnt;
for(new i=1, MaxPlayers=get_maxplayers(); i<=MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i))
continue;
if(!(UNASSIGNED < playerTeam[i] <= CTS))
continue;
++playerCnt;
}
return playerCnt;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 06.05.2013 13:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych