No to tak.
Wiadomo, że każda klasa ma swoje własne opcje i jak na przykład będzie dany item i dana klasa, to moga sie nie zgrywac.
Ale czy da rady jakos temu zapobiec?
Bo jak wezmiemy np. item STALKER(niewidzialnosc i 5hp), a wezmiemy klase PRONINJA(ze scoutem widzialny na nozu nie)
I jak startujemy runde, to normlanie jestesmy niewidzialni, bo item w tym wypadku ma pierwszenstwo.
Ale gdy zmienimy znow na scout, to teraz pierwszenstwo ma opcja w klasie czyli:
diablo_render_cancel( id );
No i juz item traci swoje wlasciwosci, bo on tylko daje wlasciwosci przy spawnie.
A da rady jakos temu zapobiec?
Ten przyklad jest tylko odpowiednikiem do podobnych innych sytuacji, np. z ZABOJCA.
Na nozu laduje niewidzialnosc i opcja, aby ta niewidzialnosc znikla jak zmieniamy bron wyglada tak:
public diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt){ if(bKlasa[id]) diablo_set_user_render(id); }
No i teraz, przypuscmy, ze mamy item STALKER, to bedzie to samo, zrespimy sie normalnie z wlasciwosciami itemu i klasy, ale gdy wlaczymy moc noza a pozniej zmienimy na bron to render sie kasuje i item traci swoje wlasciwosci.
To wszystko co opisalem jest problemem w wiekszosci itemach polaczonych z klasami.
Jeszcze raz, da rade jakos to zmienic, aby bylo dobrze?
proszę sie zastanowic