Opis i pytanie po wyborze klasy
Mlodzik
20.04.2013
Witam!
Wymyśliłem jak zrobić, aby po wybraniu klasy pokazywało nam opis klasy i pytanie czy chcemy ją wybrać(dla pewności).
Postanowiłem że się z Wami tym podzielę.
A więc po kolei:
1. Tworzymy nową zmienną pomiędzy:
new bool:freezetime = true;
a:
public plugin_init()
o nazwie wybrana_klasa, czyli będzie to wyglądać tak:
new bool:freezetime = true; new wybrana_klasa[33] public plugin_init()
2.Odszukujemy funkcję
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
3.Zamieniamy:
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE;
na:
if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE;
4. Usuwamy:
nowa_klasa_gracza[id] = item;
i w miejsce tego dodajemy:
wybrana_klasa[id] = item
5. Tworzymy nowe menu, które w tytule będzie miało opis wybranej klasy i pytanie czy chcemy ją wybrać, czyli tuż pod poprzednim dopisujemy:
new text[513] new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } format(text, 512, "\rNazwa: \w%s ^n\rOpis: \w%s^n\rBronie: \w%s^n\rInteligencja: \w%i^n\rZdrowie: \w%i^n\rWytrzymalosc: \w%i^n\rKondycja: \w%i^n^n\yCzy chcesz wybrac te klase?",nazwy_klas[item], opisy_klas[item], bronie, inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item]) new nmenu = menu_create(text, "WybierzKlase_Handler") menu_additem(nmenu, "Tak") menu_additem(nmenu, "Nie") menu_display(id, nmenu)
Czyli ostatecznie funkcja WybierzKlase_Handle będzie wyglądała tak:
6. Tuż pod funkcją WybierzKlase_Handle tworzymy nową WybierzKlase_Handler, w ten sposób:
public WybierzKlase_Handler(id, menu, item)
7. Do tej nowej funkcji wrzucamy:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); //aby byl dzwiek przy wybraniu tak/nie if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) //aby nie wybierało nam nowej klasy jesli ta nowa to ta sama co juz mamy return PLUGIN_CONTINUE;
8.Sprawdzamy co wybrał gracz czyli:
switch(item) { case 0: //jesli wybral TAK... { nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; //to ustawiamy mu nowa klase taka co wybral if(klasa_gracza[id]) //jesli juz ma klase to zmieni mu sie w next rundzie client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else //jesli nie ma... { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); //automatycznie ustawi mu sie } } case 1: //Jesli wybral NIE... { WybierzKlase(id) //To wraca do menu wyboru klasy } }
9. Na koniec do funkcji dopisujemy jeszcze tylko:
return PLUGIN_CONTINUE
Czyli funkcja WybierzKlase_Handler, będzie wyglądać tak:
A całość:
Mam nadzieję, że się przyda, napisałem to bo mówiono mi że jeszcze nikt poprawnie tego nie zrobił, więc chyba jestem pierwszy Działać na pewno działa, bo testowałem już to u siebie.
Miły 29.04.2013
Dla początkujących od podpunktu 5. może być już problem... a dał byś radę zrobić gotowca do nowej wersji - http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Hajmus
21.05.2013
Sprawdziłem, i obcina menu w połowie opisu klas lub w połowie statystyk.