[ROZWIĄZANE] Jak zrobić żeby moja klasa mi...
Best Answer bulka 18.04.2013 21:49
Do public plugin_init
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I na koniec sma daj:
public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_awp"); }
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "Ma tylko AWp"; new const bronie = 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_awp"); }Go to the full post
ShineBow
18.04.2013
[ROZWIĄZANE] Jak zrobić żeby moja klasa miała TYLKO awp?
Temat już był ale ktoś zamknął jeżeli nie został mój problem rozwiązany
Tak jak w temacie chciałbym żeby moja klasa miała tylko AWP bez Glocka i UPS (Te startowe)...
Best Answer bulka 18.04.2013
Do public plugin_init
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I na koniec sma daj:
public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_awp"); }
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "Ma tylko AWp"; new const bronie = 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_AWP) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_awp"); }