Czy mógłby ktoś przerobić plugin bf3rank ?
akon
15.04.2013
Witam,
Czy mógłby ktoś przerobić plugin bf3rank ?
Dokładnie chodzi mi o to aby:
- zmienić miejsce wyświetlania - "nazwy rankingu" " nazwy rangi" "doświadczenie", żeby było tak jak na screen-ie: http://i40.tinypic.com/jt9itf.jpg (czyli tak samo jak na cod modzie)
Plik .sma w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik akon edytował ten post 15.04.2013 15:37
Pan Marian 15.04.2013
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <csx> #include <ColorChat> new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank"; new const gWersjaPluginu[] = "0.1"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; new const gPrefixPluginu[] = "Rank BF3"; new g_msgsync; new ranganum[47]; new ranga[][] = { "Brak", "Szeregowy", "Starszy Szeregowy", "Kapral", "Starszy Kapral", "Plutonowy", "Sierzant", "Starszy Sierzant", "Mlodyszy Chorazy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Chorazy Sztabowy", "Podporucznik", "Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik", "General Brygady", "General Dywizji", "General Broni", "Glowny General", "Marszalek Polski", "Starszy Plutonowy", "Sierzant Sztabowy", "Starszy Sierzant Sztabowy", "Marynarz", "Starszy Marynarz", "Mat", "Starszy Mat", "Bosmanmat", "Bosman", "Starszy Bosman(Najlepszy)" } new rangaxp[47] = { 0, 30, 100, 290, 410, 670, 1100, 1500, 1800, 2200, 3000, 3500, 4000, 4600, 5000, 5700, 6300, 6700, 7000, 7300, 7600, 7900, 8200, 8500, 8800, 9100, 9400, 9700, 10000, 10500, 11000, 11500, 12000 } public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be"); register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public eventUpdateStatus(id) { if(is_user_bot(id)) return; static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) ranganum[id]++ set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, g_msgsync, "[%s] Doswiadczenie: %d/%d Ranga: %s",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]); }
akon
15.04.2013
Działa, lecz jest to w innym miejscu i w dodatku pokaże się i znika tzw. mignie tylko na początku rundy.
Sam próbowałem troche i zrobiłem takie coś (effects=0) i nadal mignęło na początku rundy . A ja chcę aby na stałe tak jak w cod modzie było. Jakbys mógł edytować ten poniżej kod .sma tak aby stale się wyświetlało byłbym wdzięczny.
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>
new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gPrefixPluginu[] = "RANK BF3";
new g_msgsync;
new ranganum[47];
new ranga[][] = {
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"Glowny General",
"Marszalek Polski",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Marynarz",
"Starszy Marynarz",
"Mat",
"Starszy Mat",
"Bosmanmat",
"Bosman",
"Starszy Bosman(Najlepszy)"
}
new rangaxp[47] = {
0,
30,
100,
290,
410,
670,
1100,
1500,
1800,
2200,
3000,
3500,
4000,
4600,
5000,
5700,
6300,
6700,
7000,
7300,
7600,
7900,
8200,
8500,
8800,
9100,
9400,
9700,
10000,
10500,
11000,
11500,
12000
}
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
ranganum[id]++
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, g_msgsync, "[%s] ^n[Doswiadczenie: %d/%d] ^n[Ranga: %s]",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}
Kawon
15.04.2013
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów
do
Scripting AMXX > Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów
do
Scripting AMXX > Pluginy