Naprawienie QTM_CodMod
Ovocowy 15.04.2013
Siema robiłem HUD chciałem skapilować no i niestety mi się nie udało wyskoczyły błedy. Pomoże ktoś ?
Jeszcze żeby mi ktoś to wytłumaczył:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4 damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia return HAM_IGNORED;
Jest to kod który daję nam dmg od inty i jak to dodac do klasy oraz jak zmienić że np zadajemy 30% obrażeń z inty ?
Będzie +
Pan Marian 15.04.2013
1. Podaj sma? Chyba nie jesteśmy wróżbitami, by zobaczyć co tam jest napisane?
2.
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5
AD.2 Teraz prosta matma, jeżeli dzielimy przez 5 i daje nam to 20% inteligencji to o ile musimy podzielić by było 30%?
cod_get_user_intelligence(idattacker)/3,33 ~ 30% bo 3,03
Ovocowy 15.04.2013
Jak znajdę sma to dam a na przykladzie takiej klasy ma m4 i ak47 i 13% obrażeń z inty jak to dodać ? sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Generał "; new const opis[] = "Ma m4 i ak47 obrażenia dodane o 13 % z inty "; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 200; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 250; new const wytrzymalosc = 400; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Gość_21977_* 17.04.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL