[ROZWIĄZANE] Funkcja przyciągnięcia gracza...
Najlepsza odpowiedź MarWit 16.04.2013 15:24
id - gracz/byt przyciągający
iEnt - gracz/byt przyciągany
fSpeed - szybkość z jaką gracz/byt jest przyciągany
#include < amxmodx > #include < fakemeta > public plugin_init( ) register_clcmd( "say /test", "cmdTest" ); public cmdTest( id ) for( new i = 1; i < 33; i ++ ) if( is_user_alive( i ) && id != i ) pullIt( id, iEnt, random_float( 500.0, 900.0 ) ) stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }Przejdź do postu
Raen
14.04.2013
Witam.
Szukam funkcji która pozwoli przyciągnąć gracza A do gracza B czyli do mnie. Może być to plugin, perk, klasa obojętne mi to potrzebuję sam kod. Wydaje mi się że widziałem taki perk ale teraz za nic go znaleźć nie mogę. Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję
GwynBleidD
15.04.2013
Złap sobie plugin na hooka i odwróć działanie (zamiast gracz strzelać w ścianę, ściana będzie strzelać w gracza i go przyciągać). Następnie wymienić ścianę na drugiego gracza i gotowe
Raen
15.04.2013
Hmm.. nie wiem czy sobie z tym poradzę, ale cóż będę musiał spróbować. A nie ma gdzieś gotowego pluginu? Wydaje mi się że gdzieś widziałem taki perk ale nie jestem tego pewien.
sNH.
15.04.2013
Nie było czegoś podobnego na zombie? 1 mógł przyciągać 2? I dodać ten sam efekt? Dobrze nie pamiętam bo z zombie bawiłem się dawno temu, ale możesz poszukać.
Longlin 15.04.2013
jest taka klasa zombie na allienie , nazywała się faraon na polskich serwerach
MarWit
16.04.2013
stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.04.2013 20:32
Błąd z typami zmiennych
Raen
16.04.2013
Mógłbyś podać przykładowe zastosowanie? Załóżmy że chcę przyciągnąć gracza do siebie tylko jak tego użyć? Id to ja, a iEnt to drugi gracz? No i po co to fSpeed?
Najlepsza odpowiedź
MarWit
16.04.2013
id - gracz/byt przyciągający
iEnt - gracz/byt przyciągany
fSpeed - szybkość z jaką gracz/byt jest przyciągany
#include < amxmodx > #include < fakemeta > public plugin_init( ) register_clcmd( "say /test", "cmdTest" ); public cmdTest( id ) for( new i = 1; i < 33; i ++ ) if( is_user_alive( i ) && id != i ) pullIt( id, iEnt, random_float( 500.0, 900.0 ) ) stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.04.2013 20:33
Pop. bład z typami