Problem z DMG rakiet w klasach COD MOD
Cannibal Corpse
14.04.2013
Witam. Wcześniejszy temat od razu został przeniesiony do kosza chociaż miałem 24h na poprawienie tego tematu a został napisany dziś ale mniejsza z tym.
Chodzi o to, że mam COD MOD'a 701 lvl, ludzie z rakiet na full inteligencji wala po ok 380. Chciałem zmniejszyć te DMG rakiet.
Zmieniłem w pliku sma:
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
Na:
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));
Skomplikowałem klasę od nowa i dalej DMG jest ten sam. Mógłby mi ktoś powiedzieć w czym może polegać problem? Pomóc mi jakoś czy ewentualnie zmienić mi to? Pozdrawiam
Do Kawon: Dobra nie ważne, nie jestem tu po to aby o tym z Tobą pisać tylko potrzebuje pomocy .
Użytkownik Cannibal Corpse edytował ten post 14.04.2013 18:43
Longlin 14.04.2013
a możesz mi dać public_take_damage ?
Patrz cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));
55. - podstawowy dmg
0.5 - dodatkowy dmg za pkt inteligencji
1 pkt - 1 dmg ..
zmień wartości .. i zobacz metoda prób i błędów ;d
Użytkownik Longlin edytował ten post 14.04.2013 19:56
Cannibal Corpse
14.04.2013
No przecież zmieniłem. Było 0.9 zmieniłem na 0.5. Klasy z rakiet wala stanowczo za dużo i chce to zmienić lecz nie chce działać, nie wiem w czy może być problem
Na 5tyk
19.04.2013
Kawon
19.04.2013
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
Cannibal Corpse
20.04.2013
I dalej nie działa. Zrobiłem jak napisałeś i d*pa, cały czas ten sam DMG ;/
GT Team 21.04.2013
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));daj na
cod_inflict_damage(attacker, pid, 30.0, 0.7, ent, (1<<24));Potem skompiluj, plik .amxx wrzuć na serwer do plugins, restart mapy i zobacz
Cannibal Corpse
21.04.2013
Tez nie dziala, nie wiem co jest. Tyle sposobow i zaden nie dziala, moze cos jest zwalone i trzeba to naprawic?
Longlin 21.04.2013
Bo masz kod z rakiet z generatora musisz napisać od nowa kod na rakiety -.- według poradników .. i powinno iść ;d
Cannibal Corpse
22.04.2013
A mógłby mi ktoś przerobić ten kod ? Owszem obecne klasy są zrobione w generatorze. Prosiłbym bardzo o przerobienie.