Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
24 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.06.2009 00:34
Plugin miałby działać tak, że raz rozpoczęta runda nie skończy się aż do końca mapy. Plugin na deathmatch, czyli nie ma paki, hostów itd.
#2
Napisano 02.06.2009 06:10
Czy cie martwia resety spowodowane chwilowa iloscia graczy w 1 teamie ==0 ? Bo jesli o to ci chodzi to trzeba dodac bota ktory bedzie zapewniac wymagana liczbe osob w teamach...
#3
Napisano 02.06.2009 19:35
Zrobiłem plugin, który przy evencie teaminfo wymusza team, czyli jest tylko drużyna terro, zatem problem typu "wszyscy z przeciwnego teamu zabici" z głowy. DM każdy na każdego. Natomiast pozostał problem kończącej się rundy z powodu upływu czasu rundy.
#5
Napisano 02.06.2009 19:51
grankee, chyba zmiana parametrow czy co tam zrobiles nie dziala na to... jak ostatni gracz teamu bedzie martwy to juz po rundzie...
Ale kiedy ci resetuje runde? Po czasie (0:00) czy gdy ostatni zginie bo nie wiem gdzie koncetrowac uwage...
Ale kiedy ci resetuje runde? Po czasie (0:00) czy gdy ostatni zginie bo nie wiem gdzie koncetrowac uwage...
#6
Napisano 02.06.2009 20:31
Ja zrobiłem to:
Czyli każdego wrzuca do takiego teamu jaki ustawię cvarem, a więc nie może zaistnieć taka sytuacja, że 1v1(obaj w tt) i zginą jednocześnie, no chyba, że ktoś po zabiciu w ciągu pół sekundy spadnie i sie zabije, ale to mało prawdopodobne. Chodzi mi o to, aby Po upłynięciu czasu rundy nie kończyła się ona.
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Jeden team","1.0","grankee") register_event("TeamInfo","teamInfo","a") register_cvar("amx_team","1") } public teamInfo() { new id=read_data(1) new team[10] read_data(2,team,9) if(get_cvar_num("amx_team")==1 && equal(team,"CT")) { cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T) cs_reset_user_model(id) } else if(get_cvar_num("amx_team")==2 && equal(team,"TERRORIST")) { cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT) cs_reset_user_model(id) } return 0 }
Czyli każdego wrzuca do takiego teamu jaki ustawię cvarem, a więc nie może zaistnieć taka sytuacja, że 1v1(obaj w tt) i zginą jednocześnie, no chyba, że ktoś po zabiciu w ciągu pół sekundy spadnie i sie zabije, ale to mało prawdopodobne. Chodzi mi o to, aby Po upłynięciu czasu rundy nie kończyła się ona.
#7
Napisano 02.06.2009 20:52
grankee, to znaczy ze 1 team jest pusty?? To sie nie dziwie ze przy koncu czasu resetuje ci gre ;>
Dodaj 1 bota do przeciwnego teamu w takim ustawieniu...
Dodaj 1 bota do przeciwnego teamu w takim ustawieniu...
#8
Napisano 02.06.2009 22:25
Boże Miczu psyche mi zajeżdżasz Przecież mówię wyraźnie, nie resetuje mi gry, nie resetuje mi serwera i w ogóle nic mi nie resetuje. Serwer zachowuje się tak jak to przewidzieli twórcy gry: runda się kończy i zaczyna się następna. Cały problem polega na tym, że chcę, aby to co jest oczywistą częścia gry na każdym serwerze (runda po rundzie) u mnie nie następowało, tj. żeby pierwsza runda mapy trawała aż do zmiany mapy na inną. Chyab dość zrozumiale teraz.
#9
Napisano 02.06.2009 23:12
Info: This plugin allows you to play a map without round restart.http://forums.allied... ... ostcount=4
#10
Napisano 03.06.2009 00:05
pomógł, zamykam
#11
Napisano 03.06.2009 07:51
grankee, zle sie wyrazilem ale chodzi o to ze runda sie konczy gdy albo wykona ktos misje mapy, all zgina, albo skonczy sie czas i jakas strona jest pusta...
#12
Napisano 09.06.2009 07:28
Ponawiam temat, plugin, który dostałem ładuje dwa boty widoczne w spect przez co sloty są zajmowane - efekt niepożądany.
Miczu to jest deathmatch, wiesz chyba z czym to się je. Nie ma misji mapy, wszystko usunięte, chcę żeby runda się nie ponowiła.
Miczu to jest deathmatch, wiesz chyba z czym to się je. Nie ma misji mapy, wszystko usunięte, chcę żeby runda się nie ponowiła.
#13
Napisano 09.06.2009 07:45
grankee, potrzebujesz i tak conajmniej jednego bota w twoim przypadku w przeciwnym teamie niz zwykli gracze.
#14
Napisano 09.06.2009 21:24
Plugin z jednym teamem wyłączyłem, bo gryzł się z tym od końca rudny, ale skoro mam go zmieniać... Powiem tak: może być jeden team a mogą być dwa, jak pasuje, mi to bez róznicy już...
Co do bota to ok, ale niech go wywala czy cuś jak jest więcej graczy.
Swoją drogą... tyle możliwości ma amxx a nie można zmienić czasu rundy? Oo
Co do bota to ok, ale niech go wywala czy cuś jak jest więcej graczy.
Swoją drogą... tyle możliwości ma amxx a nie można zmienić czasu rundy? Oo
#15
Napisano 09.06.2009 22:00
grankee, jest na to cvar, ale o niego nie pytasz
#16
Napisano 10.06.2009 12:53
Chodzi o zmianę czasu jaki pozostał do zakończenia rundy.
W zasadzie ten plugin co dał pavulon nie jest zły, ale żeby te boty wyrzucało jak jest powiedzmy 10 graczy a jak stan spadnie poniżej 10 to mogą dalej sobie być.
W zasadzie ten plugin co dał pavulon nie jest zły, ale żeby te boty wyrzucało jak jest powiedzmy 10 graczy a jak stan spadnie poniżej 10 to mogą dalej sobie być.
#17
Napisano 10.06.2009 13:03
To może lepiej edytować ten plugin ?
#18
Napisano 11.06.2009 13:24
Nie dałem rady tego zmienić odpowiednio, dlatego napisałem. Da ktoś radę?
#19
Napisano 11.06.2009 17:01
grankee, ile slotów ma serwer ?
jakieś sloty mają zostać wolne - rezerwacja ?
Jeżeli nie ma wolnych slotów to powinno być ok, najwyżej dodaj w kodzie jeszcze:
Jeżeli mają być wolne sloty to edytuj jeszcze tą linijkę:
Albo po prostu użyj tam gdzie chcesz:
jakieś sloty mają zostać wolne - rezerwacja ?
Jeżeli nie ma wolnych slotów to powinno być ok, najwyżej dodaj w kodzie jeszcze:
//----------------------------------------------------------------------------- public client_connect(id) { #if defined _DEBUG log_amx("client_connect(%d)::begin", id) #endif if(isFakeBot(id)) cleanupBotData(id) else { launchGenericTask(0.5) } #if defined _DEBUG log_amx("client_connect(%d)::end", id) #endif }
Jeżeli mają być wolne sloty to edytuj jeszcze tą linijkę:
658: if((g_iMaxPlayers - arrCount[_] - arrCount[_]) < 3)
Albo po prostu użyj tam gdzie chcesz:
updateBots(bool:{false, false, false})aby wywalić wszystkie boty.
#20
Napisano 15.06.2009 18:34
i co grankee, znalazłeś jakieś rozwiązanie tego ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych