Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Tupanie przy shifcie


Best Answer GT Team , 13.04.2013 13:10

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1,435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Posted 11.04.2013 17:08

Witam, problem polega na tym, że po dodaniu punktów w szybkość gracz tupie na shifcie, lecz gdy się nie doda w szybkość jest normalnie. Trochę to wkurza. http://wklej.to/RPEmR Jest to expmod.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1,435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Posted 12.04.2013 20:32

Refresh

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 12.04.2013 22:15

Wykryj wciśnięcie chodzenia i wyłącz tupanie funkcją z fun'a, przynajmniej tak kiedyś zrobiłem w cod modzie.
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1,435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Posted 13.04.2013 13:10   Best Answer

Dobra, dzięki za radę, spróbuje.

Edit:

Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users