Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tupanie przy shifcie
Best Answer GT Team , 13.04.2013 13:10
Dobra, dzięki za radę, spróbuje.
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
public client_PreThink(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new Float:vect[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect) new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2]) if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) return PLUGIN_CONTINUE }Go to the full post
#1
Posted 11.04.2013 17:08
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Posted 12.04.2013 20:32
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Posted 12.04.2013 22:15
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Posted 13.04.2013 13:10 Best Answer
Edit:
Już sobie poradziłem, o to kod który naprawia ten problem.
public client_PreThink(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new Float:vect[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect) new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2]) if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) return PLUGIN_CONTINUE }
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users