←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Brak dzwięków w UJBM

Zablokowany

kimz - zdjęcie kimz 08.04.2013

To są kody , brakuje tych dwóch dzwięków w grze, po zastopowniu plugina jest wszystko ok


{
		set_bit(g_PlayerCrowbar, player)
		remove_entity(ent)
		if (get_user_weapon(player) == CSW_KNIFE) current_weapon(player)
		emit_sound(player, CHAN_AUTO, "items/gunpickup2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}

oraz

{
				if (get_bit(g_PlayerCrowbar,id))
					emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/cbar_miss1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			}

Wydaje mi sie że są załadowane prawidłowo :

precache_sound("alien_alarm.wav")
precache_sound("jbextreme/nm_goodbadugly.wav")
precache_sound("jbextreme/brass_bell_C.wav")
precache_sound("ambience/the_horror2.wav")
precache_sound("debris/metal2.wav")
precache_sound("items/gunpickup2.wav")
precache_sound("weapons/cbar_hit1.wav")
precache_sound("weapons/cbar_miss1.wav")

Kawon (08.04.2013 23:28):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
Odpowiedz

Gość_21977_* 09.04.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

AMX Mod XProblemy z pluginami
Odpowiedz

kimz - zdjęcie kimz 10.04.2013

Tutaj cały plik .sma

Odpowiedz
Zablokowany