ExpMod - Wersja 2.0
GT Team 08.04.2013
Witam, otóż jestem w trakcie tworzenia wersji 2.0, która ma na celu wprowadzenie nowych "Mega Skilli" otóż te Mega Skille dalej jako Umiejętności.
Na razie mam 1 umiejętność zrobioną, jest to Piorun który zadaje 70dmg + Obrażenia z ultra skilli.
Teraz pytanie :
Ile skilli i jakie mają zostać wprowadzone, oraz co chcecie dodać/zmienić/usunąć w nowej wersji. (2.0)
Lista Umiejętności, która mi przyszła do głowy:
1. Piroun (zrobione)
2. Przechodzenie przez ściany (1 na runde, 5 sec)
3. Teleport (3 razy na runde)
4. Tarcza (Po otrzymaniu obrażeń jesteś nieśmiertelny raz na rundę przez X sec.) - to x to proszę o podanie czasu
5. Miny (Posiadasz 3 miny, 50dmg + Obrażenia z ultraskilli)
6. Rakieta (Coś jak z coda)
7. Fake C4 (Wybucha)
8. Fake Player (Stawia fałszywego gracza, który np może odgrywać animację,np kucania lub stania czy strzelanai itp)
9. Kamera (Wiecie o co chodzi 1x na runde)
10. Fala (Coś z poke)
11. Deszcz meteorytów (coś jak z poke)
12. Zaturcie (Zatruwa wroga zadając obrażenia x2)
13. Apteczka (Coś jak perk z coda)
14. Krytyczne uderzenie (Szansa x/10 na zadanie krytycznych obrażeń [x3.0])
15. GodMod (Nieśmiertelny przez X sec)
16. Wybuch po śmierci (wiadomo o co chodzi)
17. Noże do rzucania (-||-)
18. Kamuflaż (Masz strój wroga)
19. Zamiennik (Zamieniasz się w dany byt)
Oczywiście są to tylko propozycje.
Ma to wyglądać tak, bo jest 200 lvl (tak zostanie) i żeby była 1 umiejętność co np 25 lvl, 20 lvl, 10 (nie bo jest ultra pkt), itp.
Dajcie własne sugestie, opinie, MILE WIDZIANA KRYTYKA.
Refesh
Refresh
Refresh
Na razie mam 1 umiejętność zrobioną, jest to Piorun który zadaje 70dmg + Obrażenia z ultra skilli.
Teraz pytanie :
Ile skilli i jakie mają zostać wprowadzone, oraz co chcecie dodać/zmienić/usunąć w nowej wersji. (2.0)
Lista Umiejętności, która mi przyszła do głowy:
1. Piroun (zrobione)
2. Przechodzenie przez ściany (1 na runde, 5 sec)
3. Teleport (3 razy na runde)
4. Tarcza (Po otrzymaniu obrażeń jesteś nieśmiertelny raz na rundę przez X sec.) - to x to proszę o podanie czasu
5. Miny (Posiadasz 3 miny, 50dmg + Obrażenia z ultraskilli)
6. Rakieta (Coś jak z coda)
7. Fake C4 (Wybucha)
8. Fake Player (Stawia fałszywego gracza, który np może odgrywać animację,np kucania lub stania czy strzelanai itp)
9. Kamera (Wiecie o co chodzi 1x na runde)
10. Fala (Coś z poke)
11. Deszcz meteorytów (coś jak z poke)
12. Zaturcie (Zatruwa wroga zadając obrażenia x2)
13. Apteczka (Coś jak perk z coda)
14. Krytyczne uderzenie (Szansa x/10 na zadanie krytycznych obrażeń [x3.0])
15. GodMod (Nieśmiertelny przez X sec)
16. Wybuch po śmierci (wiadomo o co chodzi)
17. Noże do rzucania (-||-)
18. Kamuflaż (Masz strój wroga)
19. Zamiennik (Zamieniasz się w dany byt)
Oczywiście są to tylko propozycje.
Ma to wyglądać tak, bo jest 200 lvl (tak zostanie) i żeby była 1 umiejętność co np 25 lvl, 20 lvl, 10 (nie bo jest ultra pkt), itp.
Dajcie własne sugestie, opinie, MILE WIDZIANA KRYTYKA.
Refesh
Refresh
Refresh
Tasiek
13.04.2013
Ja bym zrobił to tak:
Dostępne 5 Mega Skilli lecz można wybrać tylko 1 i go ulepszać do 4 poziomów.
Piorun (coś jak z WC3FT blyskawica) - co 50lvl mozna dodac poziom megaskilla, tj. kazdy lvl dawalby wieksze dmg
Rakieta - tak jak powyzej
GodMod - co 50lvl mozna dodac poziom megaskilla, tj. za kazdy lvl dostawaloby sie 2-2,5s niesmiertelnosci
Teleport - co 50lvl mozna dodac poziom megaskilla, tj. za kazdy lvl zwiekszalby sie zasieg teleportu (jak daleko to juz zalezy od tworcy moda)
Killshoot - co 50lvl mozna dodac poziom megaskilla, tj. za kazdy lvl zwiekszaloby sie prawdopodobiensto zabicia jednym strzalem (1/x - to zalezy od tworcy moda)