Crash z DeathNotice w debug.log
sebuli
07.04.2013
Hej!
Miewam crashe co jakiś czas od ponad półroku w związku z takimi błędami w debug.log
Jeden wątek już zakładałem kiedyś na ten temat i stwierdziałem, że naprawiłem ten błąd. Niestety, znowu zaczął się pojawiać. Wtedy nikt nie umiał mi pomóc. Czy ktoś chociaż wie od czego taki błąd powstaje i co może być przyczyną jego powstawania?
Użytkownik sebuli edytował ten post 07.04.2013 12:03
Miewam crashe co jakiś czas od ponad półroku w związku z takimi błędami w debug.log
Program terminated with signal 11, Segmentation fault. #0 0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so #0 0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so #1 0xb3ba97f4 in ?? () Backtrace stopped: previous frame inner to this frame (corrupt stack?)
Jeden wątek już zakładałem kiedyś na ten temat i stwierdziałem, że naprawiłem ten błąd. Niestety, znowu zaczął się pojawiać. Wtedy nikt nie umiał mi pomóc. Czy ktoś chociaż wie od czego taki błąd powstaje i co może być przyczyną jego powstawania?
Użytkownik sebuli edytował ten post 07.04.2013 12:03
dasiek
07.04.2013
MarWit
08.04.2013
Podaj plugins.ini, może to jakiś plugin który źle generuje message DeathNotice.
sebuli
08.04.2013
Prawdopodobnie to mój cod mod, bo sam robiłem i nie jest zbytnio optymalny. Głównie chodzi mi jak może źle wygenerować się DeathNotice, co może mu przeszkadzać w wygenerowaniu? Błąd jest raz na jakiś czas, więc nie codziennie.
sebuli
13.04.2013
Odświeżam, proszę o pomoc. Chcę wiedzieć jakie czynniki wpływają na błędną generację DeathNotice.
GwynBleidD
13.04.2013
Podaj jak generujesz, bo błędów mogłeś od cholery popełnić, ciężko wszystkie wymieniać...
sebuli
14.04.2013
Moze inaczej zapytam. Czy da sie zobaczyc jaka linijka kodu sma powoduje ten blad poprzez jakies logi? Bo z pliku debug.log za wiele sie niedowiem.