←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Crash z DeathNotice w debug.log

  • +
  • -
sebuli - zdjęcie sebuli 07.04.2013

Hej!

Miewam crashe co jakiś czas od ponad półroku w związku z takimi błędami w debug.log

Program terminated with signal 11, Segmentation fault.
#0  0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so
#0  0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so
#1  0xb3ba97f4 in ?? ()
Backtrace stopped: previous frame inner to this frame (corrupt stack?)

Jeden wątek już zakładałem kiedyś na ten temat i stwierdziałem, że naprawiłem ten błąd. Niestety, znowu zaczął się pojawiać. Wtedy nikt nie umiał mi pomóc. Czy ktoś chociaż wie od czego taki błąd powstaje i co może być przyczyną jego powstawania?
Użytkownik sebuli edytował ten post 07.04.2013 12:03
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 07.04.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

HLDS > Problemy
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 08.04.2013

Podaj plugins.ini, może to jakiś plugin który źle generuje message DeathNotice.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebuli - zdjęcie sebuli 08.04.2013

Prawdopodobnie to mój cod mod, bo sam robiłem i nie jest zbytnio optymalny. Głównie chodzi mi jak może źle wygenerować się DeathNotice, co może mu przeszkadzać w wygenerowaniu? Błąd jest raz na jakiś czas, więc nie codziennie.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebuli - zdjęcie sebuli 13.04.2013

Odświeżam, proszę o pomoc. Chcę wiedzieć jakie czynniki wpływają na błędną generację DeathNotice.

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 13.04.2013

Podaj jak generujesz, bo błędów mogłeś od cholery popełnić, ciężko wszystkie wymieniać...

Odpowiedz

  • +
  • -
sebuli - zdjęcie sebuli 14.04.2013

Moze inaczej zapytam. Czy da sie zobaczyc jaka linijka kodu sma powoduje ten blad poprzez jakies logi? Bo z pliku debug.log za wiele sie niedowiem.
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 15.04.2013

Nie, nie da się...

Odpowiedz