Klasa Aimer
GucioLaGGer 06.04.2013
Yo przedstawiam wam klase zrobioną przeze mnie oraz Lokcia,na początku mi sie nie udało bo wyskoczył error,ale przy pomocy "Lokiec" zrobiłem ją
Więc tak :
Aimer
zdrowie = 5;
kondycja = 10;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 20
Ma 1/2 że trafi w głowe oczywiście można zmienić w tej linijce : HIT_HEAD && random_num(1, 2) == 1) W tym random_num(1, 2) zmieniamy tą 2 na ile chcemy czyli np. 1/9,1/6 itp.
Więc tak :
Aimer
zdrowie = 5;
kondycja = 10;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 20
Ma 1/2 że trafi w głowe oczywiście można zmienić w tej linijce : HIT_HEAD && random_num(1, 2) == 1) W tym random_num(1, 2) zmieniamy tą 2 na ile chcemy czyli np. 1/9,1/6 itp.
Załączone pliki
Daj buziaka 09.04.2013
new const opis[] = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HeadShota";
to brzmi jak by trzeba było podejść do gracza i mu z bani
Kuba22
12.04.2013
niom
Klasę zaraz sprawdzę czy działa i dam znać .
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 12.04.2013 20:37
Klasę zaraz sprawdzę czy działa i dam znać .
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 12.04.2013 20:37
GucioLaGGer 13.04.2013
Działa ci?
niom
Klasę zaraz sprawdzę czy działa i dam znać .
Działa ci?
Nestea****Lemon
18.04.2013
Przy trafieniu tej szansy 1/2 celownik przeskakuje na głowę czy zostaje w pozycji w której strzelamy np. w nogę ?
GucioLaGGer 18.04.2013
Celownik leci w głowe ;]Przy trafieniu tej szansy 1/2 celownik przeskakuje na głowę czy zostaje w pozycji w której strzelamy np. w nogę ?
Kmf!p
27.04.2013
o ile dziala ta klasa to strzelaj z m4 bo tam jest ze tylko z m4 zadziala ijeszvze jakis warunek ze musisz trafic w jakis obszar ciala zeby zadzialalo ale nie wiem jaki ;d (chyba tam jest ze trzeba trafic w glowe zeby zabic hs`em, znaczy trafienie w glowe zabija 1/2 szans ze od razu zabije w opisie jest zle ze 1/3ale jest tak naprawdę 1/2)