Prosze o 1 klase Major
Alechandro
05.04.2013
Major- klasa premium, dodatkowe 15% obrazen, podwujny skok, 50% obrazen wraca w postaci hp
pociesze sie takze jesl inei bd mial ostatiej umiejetnosci
pociesze sie takze jesl inei bd mial ostatiej umiejetnosci
Alechandro
06.04.2013
refresh
oto moje proby zrobienie tej klasy lecz po dodaniu regeneracji hp wyskakuja takie errory
oto moje proby zrobienie tej klasy lecz po dodaniu regeneracji hp wyskakuja takie errory
//// codclass_major.sma // E:\Grom\compiler\codclass_major.sma(32) : error 088: number of arguments does not matc h definition // E:\Grom\compiler\codclass_major.sma(49) : error 017: undefined symbol "wartosc" // // 2 Errors. // Could not locate output file compiled\codclass_major.amx (compile failed) #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Klasa CoD MoD" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "LuKoIl" #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Major"; new const opis[] = "Dodatkowe 15% obrazen, multi jump, 5% szns na natychmiastowe zabicie, 50% obrazen wraca w postaci hp ."; new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P228); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; new wartosc_klasy[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LuKoIl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, 45, 50); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Major] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; wartosc_klasy[id] = wartosc return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.00, idinflictor, damagebits); if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,20) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (wartosc_klasy[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie); return HAM_IGNORED; }
Kawon
09.04.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL