Proszę o klase "Morderca" i 16 innych
Banan23
05.04.2013
NonPremium
Zwiadowca
życie 50
kondycja 50
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Gali
opis:Jest szybka ma, wszystkie granaty.
Ninja
życie 0
kondycja 60
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Digl
opis: Ma 5 podskoków i grawitacja 300 1/3 z noża
Morderca
życie -40
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG 552 Commando
opis: Bardzo słabo widoczny na nożu
Terminator
życie 50
kondycja 0
inteligencja -10
wytrzymałość 100
Broń główna M249
opis:Ma 3 skoki 1 rakiete i 500 grawitacji
Snajpach
życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń głowna: AWP i Scout
opis: 2 podskoki grawitacja 400 i 1/2 z noża
Dynamiciasz
życie 10
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 30
Broń główna SG552 Commando
opis: Ma 3 dynamity
Inżynier
życie 20
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:MP5
opis:Ma działko
Saper
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna P90
Opis Ma 3 miny (zakaz stawiania na schodach w korytarzach i drzwiach)
Kameleon
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: Ak47 i M4A1
opis:Jeśli używa AK47 to wygląda na TT a jeśli używa M4A1 wygląda jak CT
Jumper
życie 20
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: xm1014 i m3
opis: Ma 6 skoków i grawitacja 500
Elektryk
życie 0
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1
opis:Posiada 2 pioruny
Predator
życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 50
Broń główna Famas
opis:Jest przez 5 sekund całkowicie niewdzidzialny
Kamper
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG550 i G3SG1
opis: Może kampić bez żadnych konsekwencji i ma 1/5 na wyrzucenie broni z SG550 i G3SG1
Premium
Kapitan(Premium)
życie 30
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 100
Broń główna M4A1 i AWP
Opis: MA wszystkie granaty 1/2 z HE i 1/1 z AWP
Kucacz(Premium)
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna M3 i Digl
Opis Gdy kucnie jest niewidoczny.
Duch Kapitana(Premium)
życie 20
kondycja 40
inteligencja -20
wytrzymałość 0
Broń główna:Ak47
opis: Ma 3 rakiety które wyglądają jak duchy
Anioł(Premium)
życie 50
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1 i Scout
opis:Ma 5 skoków grawitacja 400 i 1/1 z Scout i 1/4 z HE.
Zwiadowca
życie 50
kondycja 50
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Gali
opis:Jest szybka ma, wszystkie granaty.
Ninja
życie 0
kondycja 60
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Digl
opis: Ma 5 podskoków i grawitacja 300 1/3 z noża
Morderca
życie -40
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG 552 Commando
opis: Bardzo słabo widoczny na nożu
Terminator
życie 50
kondycja 0
inteligencja -10
wytrzymałość 100
Broń główna M249
opis:Ma 3 skoki 1 rakiete i 500 grawitacji
Snajpach
życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń głowna: AWP i Scout
opis: 2 podskoki grawitacja 400 i 1/2 z noża
Dynamiciasz
życie 10
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 30
Broń główna SG552 Commando
opis: Ma 3 dynamity
Inżynier
życie 20
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:MP5
opis:Ma działko
Saper
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna P90
Opis Ma 3 miny (zakaz stawiania na schodach w korytarzach i drzwiach)
Kameleon
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: Ak47 i M4A1
opis:Jeśli używa AK47 to wygląda na TT a jeśli używa M4A1 wygląda jak CT
Jumper
życie 20
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: xm1014 i m3
opis: Ma 6 skoków i grawitacja 500
Elektryk
życie 0
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1
opis:Posiada 2 pioruny
Predator
życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 50
Broń główna Famas
opis:Jest przez 5 sekund całkowicie niewdzidzialny
Kamper
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG550 i G3SG1
opis: Może kampić bez żadnych konsekwencji i ma 1/5 na wyrzucenie broni z SG550 i G3SG1
Premium
Kapitan(Premium)
życie 30
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 100
Broń główna M4A1 i AWP
Opis: MA wszystkie granaty 1/2 z HE i 1/1 z AWP
Kucacz(Premium)
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna M3 i Digl
Opis Gdy kucnie jest niewidoczny.
Duch Kapitana(Premium)
życie 20
kondycja 40
inteligencja -20
wytrzymałość 0
Broń główna:Ak47
opis: Ma 3 rakiety które wyglądają jak duchy
Anioł(Premium)
życie 50
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1 i Scout
opis:Ma 5 skoków grawitacja 400 i 1/1 z Scout i 1/4 z HE.
0
P0gr0mca
13.04.2013
Zwiadowca lap
#include)|(1<#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Jest szybka ma wszystkie granaty";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
Zbysio
13.04.2013
Morderca
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Morderca"; new const opis[] = "slabo widoczny z nozem"; new const bronie = (1<<CSW_SG552); new const zdrowie = -40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Terminator
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Terminator"; new const opis[] = "Ma 3 skoki 1 rakiete i 500 grawitacji"; new const bronie = (1<<CSW_M249); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = -10; new const wytrzymalosc = 100; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Dynamiciusz
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Dynamiciasz"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_SG552); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new dynamit_gracza[33]; new ilosc_dynamitow_gracza[33]; new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr"); sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(entDynamit > 0) { if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entDynamit); entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; } public cod_class_skill_used(id) { if(is_user_alive(id)){ if(!ilosc_dynamitow_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!"); } else{ static dynamit_gracza[33]; if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id])) { ilosc_dynamitow_gracza[id]--; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_dynamit); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 250 ); write_coord( iOrigin[2] + 250 ); write_short( sprite_white_dynamit ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24)); } remove_entity(dynamit_gracza[id]); } else { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target"); entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite"); entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(dynamit_gracza[id]); } } } } public fwSpawn_Dynamit(id) { client_disconnect(id); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; } public NowaRunda_Dynamit() { new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
Zbysio
14.04.2013
Saper
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Saper"; new const opis[] = "Ma 3 miny (zakaz stawiania na schodach w korytarzach i drzwiach)"; new const bronie = (1<<CSW_P90); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }
Kayu
15.04.2013
Mam pytanie, czy nie można tego zrobić tak jak to zrobił "RychuxD" Bo ja na przykład nie wiem jak i gdzie ten kod dodać a spodobała mi się 1 klasa.