Problem z pojedynkiem na granaty
Andrzejek
04.04.2013
Witam, mam taki problem z pojedynkiem na granaty
I chodzi o to że gdy np. ja mam dostęp do wyboru przeciwnika, i gdy juz sie zacznie pojedynek, to jak ja kolo siebie rzuce granat to nie otrzymuje obrażeń, a jeżeli rzuce granat do innego CT nie tego co wybralem to zabiera mu hp i jak to zablokowac?
O co biega z tym? Co jest źle?
register_forward(FM_CmdStart, "granaty", 1)
public start_granat(id, uc, random)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
return FMRES_IGNORED
}
I chodzi o to że gdy np. ja mam dostęp do wyboru przeciwnika, i gdy juz sie zacznie pojedynek, to jak ja kolo siebie rzuce granat to nie otrzymuje obrażeń, a jeżeli rzuce granat do innego CT nie tego co wybralem to zabiera mu hp i jak to zablokowac?
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
team[0] = get_user_team(this)
team[1] = get_user_team(idattacker)
if(damagebits == DMG_HEGRENADE)
{
if(team[0] == 2 && team[1] == 2)
return HAM_SUPERCEDE
if(duel[this] && duel[idattacker]) {
if((this == Duela && idattacker == Duelb) || (this == Duelb && idattacker == Duela))
return HAM_IGNORED
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}
O co biega z tym? Co jest źle?
GwynBleidD
04.04.2013
public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
team[0] = get_user_team(this)
team[1] = get_user_team(idattacker)
if(damagebits == DMG_HEGRENADE)
{
if(team[0] == 2 && team[1] == 2)
return HAM_SUPERCEDE
if(duel[this] && duel[idattacker]) {
// ten warunek chyba jest bez sensu, bo i tak dalej sprawdzasz, czy to uczestnicy pojedynku... No chyba, że dasz tu lub... wtedy dalej return, który dodałem wywalić
if((this == Duela && idattacker == Duelb) || (this == Duelb && idattacker == Duela) || this == idattacker)
// dodany jeden warunek, aby można było sobie zadawać obrażenia.
return HAM_IGNORED
return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_SUPERCEDE
// brakowało Ci tutaj zatrzymywania obrażeń, gdy obrażenia dostaje lub zadaje ktoś z poza pojedynku
}
return HAM_IGNORED
}
Nie wiem dokładnie jakie reguły są tego pojedynku, ale jak mniemam, osoby uczestniczące dostają granaty (i tylko granaty) i mogą ranić nimi tylko siebie. Coś jeszcze?
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 04.04.2013 12:53
Andrzejek
06.05.2013
Sory za odkop ale zapomniałem o tym temacie
A co do tematu, no z tym zatrzymaniem obrażeń miałeś racje, ale teraz nie mogę zadać obrażeń z granata ct jak jestem w tt
A co do tematu, no z tym zatrzymaniem obrażeń miałeś racje, ale teraz nie mogę zadać obrażeń z granata ct jak jestem w tt
sebul
07.05.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL