[ROZWIĄZANE] jak dodac xp za awans rangi bf?
Rocketfuel 02.04.2013
witam.
jak dodac do tego pluginu to zeby jak ktos awansuje to zeby mu dodawwalo expa?
jak dodac do tego pluginu to zeby jak ktos awansuje to zeby mu dodawwalo expa?
Załączone pliki
Raen
03.04.2013
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <codmod>
new ranganum[27];
new ranga[][] =
{
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Mlodszy Chorazy",
"Mlodszy Chorazy Sztabowy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Starszy Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
}
new rangaxp[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
new xptoadd;
public plugin_init()
{
register_plugin("BF Ranks", "0.1", "Rivit");
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
xptoadd = register_cvar("cod_xp_awans", "10")
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
{
ranganum[id]++
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+get_pcvar_num(xptoadd))
client_print(id, print_chat, "*** Wlasnie awansowales na: %s (+%i Expa) ***", ranga[ranganum[id]], get_pcvar_num(xptoadd));
}
showStatus(id, "Zabicia: %d/%d Stopien: %s", stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
static msgStatusText = 0;
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}
Ilość expa ustawiasz cvarem cod_xp_awans
Rocketfuel 04.04.2013
super. ale czy mozna zrobic tak ze np.
awansyje na range nr2 i dostaje 3k expa
potem awansuje na range nr 3 i dostaje 8k expa
zeby nie zawsze dostawalo sie tyle samo
zeby bylo tak np
awansyje na range nr2 i dostaje 3k expa
potem awansuje na range nr 3 i dostaje 8k expa
zeby nie zawsze dostawalo sie tyle samo
zeby bylo tak np
new addtoxp[27] = { 0, 2000, 8000, 18000, 30000, 45000, 60000, 78000, 89000, 100000, 1150, 1400, 1690, 1900, 2200, 2600, 3000, 4000, 4700, 6500, 8500, 11000, 15000, 25000, 35000, 50000, 99999 }
Raen
04.04.2013
Spróbuj tego:
Nie testowałem czy podziała, ile expa i gdzie to chyba wiesz jak ustawić?
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <codmod>
new ranganum[27];
new ranga[][] =
{
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Mlodszy Chorazy",
"Mlodszy Chorazy Sztabowy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Starszy Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
}
new rangaxp[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
new rangaxpadd[27] =
{
0,
20,
80,
180,
300,
450,
600,
780,
890,
1000,
1150,
1400,
1690,
1900,
2200,
2600,
3000,
4000,
4700,
6500,
8500,
11000,
15000,
25000,
35000,
50000,
99999
}
public plugin_init()
{
register_plugin("BF Ranks", "0.1", "Rivit");
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
{
ranganum[id]++
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+rangaxpadd[ranganum[id]])
client_print(id, print_chat, "*** Wlasnie awansowales na: %s (+%i Expa) ***", ranga[ranganum[id]], rangaxpadd[ranganum[id]]);
}
showStatus(id, "Zabicia: %d/%d Stopien: %s", stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
static msgStatusText = 0;
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}
Nie testowałem czy podziała, ile expa i gdzie to chyba wiesz jak ustawić?
Rocketfuel 05.04.2013
tak tak
niby sie kompiluje
ale nie wiem czy dziala.
moglbys przetestowac jakos? (boty).
mi boty nie dzialaja w ogóle.
niby sie kompiluje
ale nie wiem czy dziala.
moglbys przetestowac jakos? (boty).
mi boty nie dzialaja w ogóle.
Raen
05.04.2013
Niestety nie mam jak tego przetestować, wrzuć nocą na serwer i zgarnij kumpli. Pograjcie trochę i sprawdzisz czy działa, teoretycznie powinno
sebul
06.04.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL