←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
Proszę o 11 perków :P m.in. Czapka niewi...

Locked

ASCIISO's Photo ASCIISO 01.04.2013

1. Pancerna kamizelka - jesteś odporny na miny i rakiety.

2. Porażające naboje - masz 1/2-4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.

3. Wyposażenie wsparcia - dostajesz 2 rakiety co rundę.

4. Autodestrukcja - natychmiastowa śmierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.

5. Czapka niewidka - po użyciu przez 10 sekund jesteś niewidzialny.

6. Ciemne okulary - nie działają na ciebie flesze.

7. Palące rękawiczki - co 10 sekund dostajesz granat wybuchowy.

8. Sekret krowy - dostajesz m249 +15dmg z niego.

9. Glock generała - 1/2-8 na natychmiastowe zabicie w glocka.

10. Piekielne naboje - na masz 1/2-5 szans na podpalenie przeciwnika po trafieniu.

11. Mega DMG - +50 dmg
Quote

Angel of Death's Photo Angel of Death 01.04.2013

1. Sekret Krowy
2. Mega DMG
3. Palące Rękawiczki
4. Piekielne Naboje
5. Ciemne Okulary

Attached Files


Edited by Angel of Death, 01.04.2013 15:24.
Quote

  • +
  • -
koong's Photo koong 01.04.2013

Piekielne Naboje
@ edit kolega wyżej był szybszy.

Attached Files


Edited by koong, 01.04.2013 15:23.
Quote

  • +
  • -
FireMan95's Photo FireMan95 13.04.2013

6. Ciemne okulary - nie działają na ciebie flesze.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Zbysio's Photo Zbysio 13.04.2013

Mega dmg

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>

new const perk_name[] = "Mega DMG";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 50 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 50);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker])
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Quote
Locked