Natychmiastowe zabicie z wybranej broni
Przedstawię Wam tutaj jak dodać natychmiastowe zabicie
z wybranej broni dla wybranej klasy
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy
2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:
#include <amxmodx> #include <diablo_nowe.inc>
3. Teraz na przykład po:
public diablo_class_disabled(id){ bKlasa[id] = false; }
Dajemy:
public diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits) { if( get_user_weapon( iAttacker ) == CSW_KNIFE && random_num( 1 , 5 ) == 1 ) { diablo_kill( iVictim , iAttacker , diabloDamageKnife ); } }
To daje Nam natychmiastowe zabicie z KNIFE, bocase CSW_KNIFE: - zaświadcza z jakiej broni mamy natychmiastowe zabicie (tutaj mamy z NOŻA)random_num( 1 , 5 ) - mówi Nam jaką mamy szanse natychmiastowego zabicie (tutaj mamy szansa 5)4. Zmiana ustawień z jakiej broni i ile zadajemy obrażeń:4.1. Szukamy:
CSW_KNIFE
I zamieniamy na naszą broń, czyli na przykład:
CSW_M4A1
Teraz będziemy mieć dodatkowe obrażenia z M4A1.
4.2. Szukamy
random_num( 1 , 5 )
I zamieniamy na przykład na:
random_num( 1 , 1 )
Teraz będziemy mieć szanse 1/1 na natychmiastowe zabicie
5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.
GOTOWE!