Czasowe ograniczenie mocy
FiK
30.03.2013
Siemanko,
próbuję wprowadzić ograniczenie czasowe, tak aby w danym okresie (dokładnie to pierwsze 15 sekund rundy) nie działały żadne ofensywne umiejętności i itemy.
Głównie skupić się chcę na:
archach, meeku, mnichu, totemie odpychającym (który o może siać niezłą siekę w małych pomieszczeniach), ognisty totem, pierścień ninj.
Z postaci to bard, mag, predator, iron man.
Mogę liczyć na jakąś pomoc albo naprowadzenie?
Ostatni raz w amxie siedziałem 5-6 lat temu, trochę się to rozwinęło od tego czasu :}
Z góry dzięki za pomoc
Użytkownik FiK edytował ten post 30.03.2013 22:43
próbuję wprowadzić ograniczenie czasowe, tak aby w danym okresie (dokładnie to pierwsze 15 sekund rundy) nie działały żadne ofensywne umiejętności i itemy.
Głównie skupić się chcę na:
archach, meeku, mnichu, totemie odpychającym (który o może siać niezłą siekę w małych pomieszczeniach), ognisty totem, pierścień ninj.
Z postaci to bard, mag, predator, iron man.
Mogę liczyć na jakąś pomoc albo naprowadzenie?
Ostatni raz w amxie siedziałem 5-6 lat temu, trochę się to rozwinęło od tego czasu :}
Z góry dzięki za pomoc
Użytkownik FiK edytował ten post 30.03.2013 22:43
KariiO
03.04.2013
Pytanie co wolisz:
-blokować wszystko po kolei
-zablokować przyciski do używania
-blokować wszystko po kolei
-zablokować przyciski do używania
FiK
03.04.2013
O przyciskach do używania myślałem, ale wtedy wpadłem na to, że np. na ratsie gracze nie wyjdą z lodówki bo nie wcisną guziczka. Map, w których na respie jest jakiś przycisk do drzwi kilka posiadam...
Także wychodzi chyba blokowanie każdego z osobna. Kombinowałem już trochę, ale nic mi nie wychodzi
Także wychodzi chyba blokowanie każdego z osobna. Kombinowałem już trochę, ale nic mi nie wychodzi
KariiO
03.04.2013
Można też sprawdzić czy na celowniku jest przycisk jeżeli tak to puścić a moce zablokować
Jak się nazwać
03.04.2013
Albo sprawdzać po dźwięku? Przecież naciśnięcie tego przycisku ma specyficzny dźwięk, złapać to w emitsound i odfiltrować
Stachuu :D ??
03.04.2013
skoro mówisz o działaniach offensywnych to lepiej zrobić mini stock
ustawiać powiedzmy jakaś zmienna i wyłączać zadawanie dmg w odpowiedniej funkcji
ustawiać powiedzmy jakaś zmienna i wyłączać zadawanie dmg w odpowiedniej funkcji