←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak scalic Silnik z Pluginem?

Zablokowany

Heineken - zdjęcie Heineken 26.03.2013

Witam,
Od dłuższego czasu próbuje scalić plugin z silnikiem ale mi coś nie wychodzi.
Napisał by ktoś co gdzie i jak?

Silnik i przykładowe pluginy w załączniku.

Refff

Załączone pliki


Użytkownik Kawon edytował ten post 17.04.2013 20:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Beta Eta - zdjęcie Beta Eta 28.03.2013

To nic trudnego, poprostu kopiujesz odpowiednia zawartosc do odpowiednika w plugu glownym, np zawartosc plugin_init do plugin init drugiego pluga, wszystkie #define z jednego, obok #definow z drugiego, natywy do natywow etc. a publiki z jednego pluga na sam dol drugiego - i juz
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 28.03.2013

No no a potem cały silnik od COD szlak trafia i żadna komenda nie działa...
Odpowiedz

  • +
  • -
Beta Eta - zdjęcie Beta Eta 29.03.2013

Jak wykonasz wszystko dobrze to nic szlak nie trafi

No ale po co scalac taki systemmonet z silnikiem? Jak chcesz uzyskac informacje o posiadanych monetach w tym samym HUD co klasa/exp/perk to pobaw sie natywami, questy to samo
Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 29.03.2013

Poprostu che aby było wszystko w jednym HUD nie chodzi o to że jedno obok drugiego tylko aby wszystko było w jednym:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.00, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
Bo nie che aby było zbyt dużo informacji wyświetlanych z pluginów bo mi HUD miga tylko wszystko w jednym.

Chyba dobrze myślę?

Reff

Misiaki zarazcie mnie wiedzą

@@@


@@@


@@@

Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 20.04.2013

@@@

Odpowiedz

SoPelQ - zdjęcie SoPelQ 15.05.2013

System monet ma już dodane natywy, tak więc jeżeli zrobisz coś takiego:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]^n[Monety : %i]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));

To monety normalnie ci zczyta.

Jeżeli chodzi o cod_quests, to albo dorobisz natywy, albo przerób to sb na colorchat pod cmd /postepy czy coś takiego i nie bd problemów z hudem.

Odpowiedz
Zablokowany