Jak scalic Silnik z Pluginem?
Heineken 26.03.2013
Witam,
Od dłuższego czasu próbuje scalić plugin z silnikiem ale mi coś nie wychodzi.
Napisał by ktoś co gdzie i jak?
Silnik i przykładowe pluginy w załączniku.
Refff
Użytkownik Kawon edytował ten post 17.04.2013 20:24
Od dłuższego czasu próbuje scalić plugin z silnikiem ale mi coś nie wychodzi.
Napisał by ktoś co gdzie i jak?
Silnik i przykładowe pluginy w załączniku.
Refff
Załączone pliki
Użytkownik Kawon edytował ten post 17.04.2013 20:24
Beta Eta
28.03.2013
To nic trudnego, poprostu kopiujesz odpowiednia zawartosc do odpowiednika w plugu glownym, np zawartosc plugin_init do plugin init drugiego pluga, wszystkie #define z jednego, obok #definow z drugiego, natywy do natywow etc. a publiki z jednego pluga na sam dol drugiego - i juz
TSUBA
28.03.2013
No no a potem cały silnik od COD szlak trafia i żadna komenda nie działa...
Beta Eta
29.03.2013
Jak wykonasz wszystko dobrze to nic szlak nie trafi
No ale po co scalac taki systemmonet z silnikiem? Jak chcesz uzyskac informacje o posiadanych monetach w tym samym HUD co klasa/exp/perk to pobaw sie natywami, questy to samo
No ale po co scalac taki systemmonet z silnikiem? Jak chcesz uzyskac informacje o posiadanych monetach w tym samym HUD co klasa/exp/perk to pobaw sie natywami, questy to samo
Heineken 29.03.2013
Poprostu che aby było wszystko w jednym HUD nie chodzi o to że jedno obok drugiego tylko aby wszystko było w jednym:
Chyba dobrze myślę?
Reff
Misiaki zarazcie mnie wiedzą
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.00, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);Bo nie che aby było zbyt dużo informacji wyświetlanych z pluginów bo mi HUD miga tylko wszystko w jednym.
Chyba dobrze myślę?
Reff
Misiaki zarazcie mnie wiedzą
@@@
@@@
@@@
SoPelQ 15.05.2013
System monet ma już dodane natywy, tak więc jeżeli zrobisz coś takiego:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]^n[Monety : %i]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
To monety normalnie ci zczyta.
Jeżeli chodzi o cod_quests, to albo dorobisz natywy, albo przerób to sb na colorchat pod cmd /postepy czy coś takiego i nie bd problemów z hudem.