←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Błąd przy kompilowaniu klasy.

  • +
  • -
komornik's Photo komornik 25.03.2013

Mam pytanie dotyczące kompilowania klasy cod mod (nowy)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )         // start entity
write_short( endEntity )                 // end entity
write_short( iSprite )             // model
write_byte( startFrame )                 // starting frame
write_byte( frameRate )           // frame rate
write_byte( life )                                         // life
write_byte( width )                                       // line width
write_byte( noise )                                       // noise amplitude
write_byte( red )                                               // red
write_byte( green )                                       // green
write_byte( blue )                                         // blue
write_byte( alpha )                                       // brightness
write_byte( speed )                                       // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]remove_entity(ent);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Chodzi tutaj o to że jak chcę skompilować to pojawiają się błędy :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

sasa.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
sasa.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
sasa.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
sasa.sma(20) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

co mam z tym zrobić. Proszę mnię o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zabawe z AMXX :)
Quote

  • +
  • -
koong's Photo koong 25.03.2013

masz źle klase zrobiona. spróbuj tak.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
		ColorChat(id, GREEN, "Klasa edytowana przez ... ");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }

  if(poprzednia_blyskawica[id]+1.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 3 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )		// start entity
write_short( endEntity )		// end entity
write_short( iSprite )			// model
write_byte( startFrame )		// starting frame
write_byte( frameRate )			// frame rate
write_byte( life )				// life
write_byte( width )				// line width
write_byte( noise )				// noise amplitude
write_byte( red )				// red
write_byte( green )				// green
write_byte( blue )				// blue
write_byte( alpha )				// brightness
write_byte( speed )				// scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 3.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
  ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Edited by koong, 25.03.2013 21:29.
Quote

  • +
  • -
komornik's Photo komornik 25.03.2013

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

nowa.sma(35) : warning 225: unreachable code
nowa.sma(35) : warning 217: loose indentation
nowa.sma(36) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
Header size:		   1128 bytes
Code size:			 5284 bytes
Data size:			 1544 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   24340 bytes

3 Warnings.
Done.

Pojawiły się błędy. Mógłbym wiedzieć co zmieniłes? Usunąłeś wszędzie:
[/background][/size][/font][/color]
Quote

  • +
  • -
koong's Photo koong 26.03.2013

Tak bo to nie potrzebne
skompilowało ci się.
a te warningi olej ja tak mam i nic sie nie dzieje ;)
Quote

  • +
  • -
komornik's Photo komornik 26.03.2013

Klasa mi nie działa po usunięciu tego :(
Quote

  • +
  • -
koong's Photo koong 26.03.2013

a plugin .amxx wrzuciles do folderu plugins?
i czy dopisałeś do plugins codmod jak tak to na serwerze otwórz
amxmodmenu wjedz w zatrzymaj pluginy i zobacz czy nie masz elektryka wyłaczonego.
jeśli masz wyłączoną klasę to włącz zapisz i spróbuj.

PS. tak odemnie jak nie dziala hmm musisz celownikiem najechac na przeciwnika i wcisnąć "e"
Quote