Problem & Aktywacja & Email
kulecz 24.03.2013
Witam. Mam problem ze swoim wcześniejszym kontem, a dokładniej: Profesjonalista
Założyłem to konto, a zasadzie multikonto aby odzyskać stare. Te po odzyskaniu można od razu usunąć. Otóż nie pamiętam hasła do swojego, oczywiście użyłbym zwykłego przypomnienia, ale moje konto jest zablokowane. (screen w załączniku) Liczę na to aby administracja zmieniła email aktualny na nowy.
Nick: Profesjonalista
Adres e-mail: [email protected]
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Stare konto mam od 2011r. Nie chciałbym go stracić
Założyłem to konto, a zasadzie multikonto aby odzyskać stare. Te po odzyskaniu można od razu usunąć. Otóż nie pamiętam hasła do swojego, oczywiście użyłbym zwykłego przypomnienia, ale moje konto jest zablokowane. (screen w załączniku) Liczę na to aby administracja zmieniła email aktualny na nowy.
Nick: Profesjonalista
Adres e-mail: [email protected]
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Stare konto mam od 2011r. Nie chciałbym go stracić
Gość_21977_* 29.03.2013
Zarówno konto Profesjonalista, jak i parę innych jego Multikont, zostały zbanowane.
Mam nadzieję, że to rozwiązało Twój problem.
Mam nadzieję, że to rozwiązało Twój problem.