←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 33 Klasy m.in. Snajper

Locked

Masher97's Photo Masher97 20.03.2013

Klasy zwykłe


Nazwa: Ninja
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja:25
Bronie: Deagle, usp/glock18 flashegrande
Umiejętności: 85% Niewidzialności 1/3 z kosy, zmniejszona grawitacja

Nazwa: Marynarz
Inteligencja: 0
Zdrowie:40
Wytrzymałość: 5
Kondycja: - 15
Bronie: M4A1 usp/glock18 i wszystkie granaty
Umiejętności: Brak

Nazwa: Major
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: AWP, P90, usp/glock18
Umiejętności: 1/3 AWP, podwójny skok

Nazwa: Porucznik
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 15
Kondycja: -30
Bronie: XM 1014, M249, usp/glock18
Umiejętności: Za każde zabójstwo pełny magazynek

Nazwa: Podporucznik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: AWP, usp/glock18
Umiejętności: 1/2 -1/5 na natychmiastowe zabice. zdolność zamrażania po strzale na 3 sekundy

Nazwa: Kucacz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: M3, deagle, usp/glock18, smokegrande
Umiejętności: 1/3 z M3, jak kuca na nożu jest niewidoczny w 90%

Nazwa: Cichociemny
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: p228, mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: Brak

Nazwa: Medyk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: sg552
Umiejętności: Posiada 2 apteczki

Nazwa: Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja:5
Bronie: Gail, usp/glock18 flashegrande
Umiejętności: 1/2-1/4 szansa na pojawienie się u wroga na respie

Nazwa: Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie:0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 60
Bronie: TMP, usp/glock18
Umiejętności: 1/1 z kosy

Nazwa: Podoficer
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja:0
Bronie: AK47, deagle, usp/glock18
Umiejętności: Posiada 1 rakietę

Nazwa: Starszy Szeregowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: AK47, usp/glock18
Umiejętności: Ma wbudowany ogranicznik rozrzutu

Nazwa: Szeregowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 0
Bronie: M4A1, usp/glock18, posiada wszystkie granaty
Umiejętności: Posiada 1 rakietę

Nazwa: Famaster
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -10
Bronie:Famas, deagle, usp/glock18. smokegrande, falshegrande
Umiejętności: 1/20 z Famasa na natychmiastowe zabicie

Nazwa: Yakuza
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: Posiada UZI, usp/glock18, wszystkie granaty
Umiejętności: 1/30 na natychmiastowe zabicie z UZI

Nazwa: Talib
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Deagle, usp/glock18
Umiejętności: 1/7 na natychmiastowe zabicie z deagle.

Nazwa: Nożownik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Bronie: deagle, usp/glock18, smokegrande, falshegrande
Umiejętności: 1/1 z kosy

Nazwa: Jednostak Specjalna
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: AUG, usp/glock18, HE
Umiejętności: Posiada 1 rakietę

Nazwa: Snajper
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja:0
Bronie: AWP, usp/glock18, deagle
Umiejętności: 1/2 z AWP

Nazwa: Elektryk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 5
Bronie: Posiada Krowę, deagle ,usp/glock18
Umiejętności: Posiada 2 błyskawice

Nazwa: Kozak
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: M4A1, usp/glock18, HE
Umiejętności: 1/8 z HE, +10 DMG z M4A1

Nazwa: Amadeusz
Inteligencja:5
Zdrowie:15
Wytrzymałość: 15
Kondycja:15
Bronie: mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: +5 DMG z MP5

Nazwa: Kameleon
Inteligencja:0
Zdrowie:25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: M4A1, AK47, usp/glock18
Umiejętności: Z AK47 ubranie TT Z M4A1 ubranie CT

Nazwa: Wsparcie ogniowe
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja:0
Bronie: mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: Posiada 2 rakiety

Nazwa: Strzelec Wsparcia
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: Gail, fiveseven, HE
Umiejętności: Posiada 1 minę



Klasy premium



Nazwa: Towarzysz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość:
Kondycja: 40
Bronie: Scout, elite, usp/glock18
Umiejętności: 1/2 z Scouta, cicho biega

Nazwa: AlKaida
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja:25
Bronie: AK47, usp/glock18
Umiejętności:Ciche kroki, 1/5 z HE, 1 rakieta

Nazwa: Admirał
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Famas, usp/glock18
Umiejętności: Za zabójstwo pełny magazynek i 15 HP. podwójny skok

Nazwa: Glocker
Inteligencja:- 10
Zdrowie: 70
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: usp/glock18
Umiejętności: 1/5 na natychmiastowe zabicie z glocka lub usp

Nazwa: Terminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: AWP, M4A1, usp/glock18
Umiejętności:

Nazwa: Generał Dywizji
Inteligencja:0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: AK47, fiveseven, usp/glock18, HE
Umiejętności: Posiada dwa duszki

Nazwa: Profesjonalista
Inteligencja:0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja:5
Bronie: Dualki, usp/glock18
Umiejętności: Podwójne obrażenia z dualów

Nazwa:Kapral
Inteligencja:0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja:5
Bronie: AK47, M4A1 usp/glock18
Umiejętności: 1/30 z M4A1 i AK47 1 rakieta
Quote

Mateos's Photo Mateos 20.03.2013

Strzelec Wsparcia


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Strzelec Wsparcia";
new const opis[]    = "Posiada 1 minę";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_min_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Ponad połowe klas sobie możesz tutaj zrobić . http://amxx.pl/generator-klas/
Quote

Masher97's Photo Masher97 20.03.2013

Tylko jak to dodać że ma podwójny skok 1/30 z uzi 1/2 z kosy
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 20.03.2013

Marynarz

Spoiler


Ninja

Spoiler


Major
Spoiler


Porucznik

Spoiler


Zaraz zrobie kolejne
Quote

  • +
  • -
Kawon's Photo Kawon 20.03.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
Quote

  • +
  • -
M4RV1N's Photo M4RV1N 20.03.2013

Łap

Attached Files

Quote

Trazas's Photo Trazas 20.03.2013

Andrzejek możesz dawać SMA w bo też by mi się te klasy przydały ale nie mogę otwierać Spoilerów niestety :/ jeśli mógł byś to dawaj w Code albo inaczej ok ???
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 20.03.2013

Major
Attached File  codclass_Major.sma   1.87KB   21 downloads
Marynarz
Attached File  codclass_Marynarz.sma   916bytes   17 downloads
Ninja
Attached File  codclass_Ninja.sma   1.87KB   16 downloads
Porucznik
Attached File  codclass_Porucznik.sma   1.16KB   13 downloads
Kamikadze
Attached File  codclass_Kamikadze.sma   1.37KB   11 downloads

Później ci jeszcze zrobię, jak będzie potrzeba
Quote

Trazas's Photo Trazas 21.03.2013

dzięki :)
Quote

  • +
  • -
Koksiu's Photo Koksiu 24.03.2013

[code=auto:0]#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Marynarz";
new const opis[] = "85% Niewidzialności 1/3 z kosy, zmniejszona grawitacja";
new const bronie = (1
Edited by Koksiu, 24.03.2013 18:49.
Quote

lolxd's Photo lolxd 24.03.2013

Porucznik mi się nie komplikuje:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Porucznik.sma(46) : error 017: undefined symbol "max_clip"
codclass_Porucznik.sma(46) : warning 215: expression has no effect
codclass_Porucznik.sma(46) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Porucznik.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Porucznik.sma(46) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Może mi ktoś powiedzieć czemu?
Pytam się tu od razu by nie zasmiecac forum tematami.

_______________________________________________
łap cichociemnego

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Cichociemny";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Edited by lolxd, 24.03.2013 20:43.
Quote
Locked