←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podkladam/rozbrajam pake kryjcie mnie

Mexas - zdjęcie Mexas 15.03.2013

Witam,

Szukam tego zwykłego pluginu co jeżeli ktoś podkłada pakę lub rozbraja piszę "Podkładam pake oslaniajcie mnie!"
Tylko ten zwykly nie z jakimis logami, wiem że gdzieś jest w internecie ale nie mogę go znaleść
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 15.03.2013

Chyba pomyliłeś "polugin" z "bindem/scryptem"...
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 15.03.2013

Chyba pomyliłeś "polugin" z "bindem/scryptem"...

A niby czemu pomylił? Przecież do takich rzeczy robi się pluginy. Na bindach/skyptach nie znam się zbyt dobrze, ale tam chyba nie da się wykryć podkładania/rozbrajania paki.
Odpowiedz

  • +
  • -
PIxSZtET - zdjęcie PIxSZtET 16.03.2013

nie no... faktycznie jest taki plugin... bo znajomy mial na serwie... ale nie pamietam jak on sie nazywal, a ten znajomy pamieta ten plugin jak prze mgle...
Odpowiedz

  • +
  • -
xenos - zdjęcie xenos 16.03.2013

plugin nazwywa sie Bomb Info
łapaj link do niego
<ciach!>
instalacja standardowa
(17.03.2013 11:25):
Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy.
(17.03.2013 11:25):
Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów. Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.

Użytkownik Benio101 edytował ten post 17.03.2013 11:26
REGULAMIN FORUM
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 17.03.2013

Na bindach/skyptach nie znam się zbyt dobrze, ale tam chyba nie da się wykryć podkładania/rozbrajania paki.


Przeladowanie,rozbrajanie/podkladanie paki Informacja dla druzyny

Co do pluginu:

Bomb Info
Odpowiedz

  • +
  • -