←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z Kompilacją perku

  • +
  • -
RecJew's Photo RecJew 14.03.2013

Witam. Dopiero zaczynam pisać pluginy i dziś prubolłem napisać perk do cod moda.
I nadal nie wiem gdzie mam takie błędy:
a.sma(27) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(27) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
a.sma(27) : error 017: undefined symbol "speed"
a.sma(27) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(27) : fatal error 107: too many error messages on one line


Oto kod perku:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Mistrz M4A1";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z M4A1, 10hp oraz zmniejszony speed";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public Moc(id)
{
set_user_health (id, 10)
set_user_maxspeed (id, [ Float:speed = - 0.5 ] )
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Quote

Gość_21977_* 15.03.2013

set_user_maxspeed (id, [ Float:speed = - 0.5 ] )

Nawias kwadratowy z dokumentacji oznacza, że parametr jest opcjonalny.
Nie okalamy nim argumentu. set_user_maxspeed ustala maksymalną prędkość wroga, która standardowo
wynosi od 210 do 260, w zależności od zmienianej broni, bo właśnie wtedy zmieniana jest także prędkość gracza.
Trzeba to zatem także uwzględnić, by wyłapać ten moment i ustawić prędkość ponownie na tę, którą chcemy dać graczowi.
Quote